برنامه های گرامی داشت هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار ' سلامت، افتخار و معنویت با ورزش ' از سوی وزارت ورزش و زیر نظر معاونت همگانی این وزارت خانه برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 17 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده روز دوشنبه  اظهار کرد:مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته شامل برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، رقابت های ورزشی در رشته های مختلف، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، حضور جامعه ورزش در گلزارهای شهدا، عطرافشانی قبور شهیدان و دیدار با امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: این ایام روز تذکر بر قدر دانستن سلامتی است و سلامتی هدیه ای الهی بوده که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها راه حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.

حیدرزاده تاکید کرد: توسعه ورزش در سطح استان می تواند برای سلامتی ورزش استان مثمرثمر بوده و اگر سرمایه گذاری در ورزش و فضای های ورزشی را داشته باشیم بدون شک مردم نیز می توانند سلامتی عمومی نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت ورزش استان از اهداف عالی این اداره کل است، گفت: نهایت تلاش خود را جهت دستیابی به این هدف و رساندن ورزش استان به جایگاه واقعی خود در کشور به کار گرفته ایم.

مدیر کل ورزش ایلام به موفقیت های کسب شده در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: طی سال های اخیر موفقیت های چشمگیری در رشته های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران توانمند استان کسب شده است.

حیدرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سطح استان اشاره کرد و تاکید کرد: 28 طرح ورزشی نیمه تمام با پیشرفت 25 تا 95 درصد در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال نیاز است.


مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم تا پایان سال جاری بخشی از این پروژه ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

اکنون 705 فضای ورزشی دولتی و 215 مکان ورزشی خصوصی در استان ایلام وجود دارد.

100 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از فضاها و اماکن ورزشی استفاده می کنند که از این تعداد، 30 هزار نفر به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف فعالیت ورزشی مستمر دارند.

26 مهر تا دوم آبان هر سال بعنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار