شهردار بدره از هزینه 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی این طرح ها خبر داد،و گفت در این طرح نماها و فضای داخلی بوستان شهر بازسازی شده و بوستان گردشگری نیز در حال آماده سازی و فراهم آوردن زیرساخت هاست
کد خبر: ۳۱۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 15 October 2016


 شهردار بدره گفت: پنج هزار اصله نهال در 6 ماهه ابتدایی سال جاری در معابر عمومی وهمچنین بوستان این شهر کاشته شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد جاسمی روز شنبه  اظهار کرد: بدره از سوی نهادهای ذیصلاح به عنوان شهر معین گردشگری انتخاب شده است و نیازمند زیباسازی و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت پذیرایی از مسافران است.

.
وی با اشاره به اهمیت مساله گردشگری و رضایت بازدیدکنندگان افزود: برای زیبا سازی فضای شهری و با توجه به مساله کمبود آب و لزوم صرفه جویی ، سیستم آبیاری قطره ای برای بخش زیادی از نهال کاری های سطح شهر انجام گرفته است.

.
شهردار بدره تهیه طرح جامع این شهر را گامی مهم برای توسعه و پیشرفت آن دانست و تاکید کرد: با توجه به روند مهاجرت سال های جاری و کاهش نرخ رشد جمعیت ، نیاز به مشارکت مردم و تمامی نهادهای ذیربط برای توسعه و پیشرفت شهرستان و استفاده از ظرفیت های بالای طبیعی آن ضروری است.


جاسمی یادآور شد: ساماندهی ورودی و خروجی شهر ، نصب المان ها و اسماء متبرکه ، نصب گلدان ها و مجسمه ها ، ساخت و نصب 20 دستگاه آلاچیق ، نمازخانه ، تجهیز و بازسازی سرویس های بهداشتی و رنگ آمیزی بلوارها از جمله فعالیت های شهرداری برای زیباسازی و همچنین رفاه حال مسافران و گردشگران در شهرستان بدره بوده است.

جاسمی خواستار مشارکت بخش خصوصی در انجام طرح ها شد و گفت: باید دیدگاه ورود بخش خصوصی به فعالیت های شهرداری برای کسب سود چند جانبه و توسعه خدمات رسانی افزایش یابد و شهرداری این آمادگی را دارد با بخش خصوصی بیشترین هم افزایی را برقرار سازد.

شهرستان بدره در فاصله 87 کیلومتری مرکز استان واقع شده و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار