مراسم تکریم ومعارفه فرماندارسابق وجدید شهرستان دره شهر که باحضور معاون سیاسی استانداری ایلام وجمعی از مسولین این شهرستان برگزار شد یک دوئل سیاسی مابین دومقام مسئول را به نمایش گذاشت
کد خبر: ۳۰۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 29 September 2016
روز گذشته در اقدامی غیر منتظره ،فرماندار شهرستان دره شهر تغییر نمود وخیراله گراوندجای خود را به علی اکبر شفیع زاده داد.بدنبال این جابجایی خیراله گراوند سرپرستی مدیرکل دفترسیاسی استانداری ایلام را عهده دار شد
 
به گزارش تابناک ایلام ،درراستای این تغییرات سیاسی صورت گرفته بود که معاون سیاسی وامنیتی استانداری ایلام در فرمانداری دره شهر حضور یافت تا درمراسمی از زحمات خیراله گراوند فرماندار پیشین این شهرستان تکریم و علی اکبر شفیع زاده را بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی نماید.
 
اما مراسم تکریم ومعارفه فرمانداری شهرستان دره شهر همانند هر مراسم دیگری بدون حاشیه برگزار نشد ،صرفنظر از حواشی ریز این مراسم یک حاشیه بزرگ سیاسی درمیان این برنامه بیش از دیگر حواشی خودنمایی می کرد.
 
امام جمعه مصدوم این شهرستان عصا به دست خود را به مراسم تکریم ومعارفه رسانید تا به مسئولین استانی این جمله را گوشزد کند که "شعار اعتدال درایلام معنایی ندارد ".
 
حجت الاسلام محمد جواد قنربیگی امام جمعه دره شهر گفت: جا دارد از گراوند فرماندارقبلی شهرستان به دلیل پیگیری مشکلات شهر و ایجاد همدلی بین مردم و مسئولین قدردانی کنم.

وی اظهار کرد:با توجه به شعار اعتدال دولت تدبیر و امید متاسفانه دراستان کمتر اعتدالی دیده می شود.

قنبر بیگی افزود: در بحث انتصابات به جای توانمندی مدیران به جناح بندی سیاسی توجه می شود.

وی تصریح کرد: نبود اعتدال بحدی مشاهده می شود که گویی استان ایلام شهری خارج از کل کشور است..

اما درادامه وبدنبال سخنانی انتقادی امام جمعه دره شهر به انتصابات سیاسی استانداری این معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بود که سخنان امام جمعه دره شهر را اینگونه پاسخ داد که"گفتمان اعتدال در معنای واقعی در ایلام نمود دارد"
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت : گفتمان اعتدال در معنای واقعی در ایلام نمود دارد.
حسین کلانتری با تاکید بر همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین اظهار داشت: اعتدال در معنای واقعی در ایلام در حال اجرا و وجود دارد، دولت فراجناحی است و در انتصابات نیز این میانه روی و اعتدال وجود دارد.
وی با بیان اینکه رویه اعتدال هم در بین مدیران استانداری  و هم در مدیریت دستگاههای اجرایی استان وجود دارد ابراز داشت: در راس دولت تدبیر و امید قدیمی ترین یار ولی فقیه که سینه اش مخزن اسرار و رازهای نظام است وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: ملاک ما امروز در انتخاب و انتصاب فرمانداران بر اساس شاخص هایی از جمله وزارت کشوری بودن، تعهد شخص به نظام و ولایت و تجارب مدیریتی است
وی ادامه داد: همانطور که همه دستگاهها حق دارند از نیروهای تخصصی و کارآمد خود در حوزه های مختلف بهره گیرند،  وزارت کشور نیز تاکید دارد که در پست های داخلی خود از نیروهای مجرب و از بدنه کارشناسی استانداری ها استفاده نماید، چرا که کسانی که این تجربه را ندارند نمی توانند بخوبی نقش خود را ایفا نمایند.
 
اگرچه این مراسم در فضایی کاملا دوستانی وبا نمایش همدلی وهمزبانی مسئولین وچهره های سیاسی برگزار شد ،اما با چاشنی دوئل سیاسی امام جمعه ومعاون سیاسی ومعرفی فرماندار جدید خاتمه یافت وخیراله گراوند هم رفت تا مدتی سکان مدیریت سیاسی استانداری را در دست بگیرد
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
مگر امام جمعه باید در مورد انتصابات نیز نظر بدهد
عجب ملوک الطوایفی است ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
دورود بر امام جمعه دره شهر .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
وزارت کشوری بودن بهانه ای شده برای استفاده ازبرخی مدیران ناکارامدومحروم کردن کشورازپتانسیل افرادباسوادوتوانمندخارج ازاین مجموعه که دردولت جدیدچنین قانون نانوشته ای اجرا میشود دردولت های پیشین ازهرفردتوانمندی درهرارگان ودستگاهی درفرمانداریهاهماننداستانداریهااستفاده می شد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
باسلام وتشکرازاستاندارعزیزبخاطرانتصاب فردی لایق مدیرومردمی وهمراه دولت تدبیروامیدکه نگاهی اصلاح طلبانه دارد.بی شک جناب شفیع زاده لایق ترین فردبرای این پست بوده وهست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار