با توجه به ضرورت موضوع HSEE ، باید این موضوع به صورت جدی و در سطح واحدهای صنعتی و شهرک ها استان صورت گیرد و فعالیت آنها منوط به داشتن مجوز این طرح باشد.
کد خبر: ۳۰۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 28 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ،مرتضی دارایی روز چهارشنبه درجریان برگزاری مانور شرکت شهرک های صنعتی به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ارتقا ایمنی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مانور پرداختن به سلامت و ارتقا سطح ایمنی به صورت نمادین در شرکت شهرک های صنعتی و کاهش خطرات احتمالی در بخش بهداشت، امنیت، حفظ محیط زیست و کنترل انرژی است.

دارایی در ادامه گفت: در گذشته موضوع HSEE کمرنگ بوده و بیشتر در حوزه شرکت نفت مورد توجه قرار داشته اما امسال این موضوع به صورت جدی در تمام بنگاه ها و شهرک های صنعتی برای رعایت استانداردها در حال پیگیری و در دستور کار قرار دارد.

دارایی با اشاره به حساسیت های موجود و اتفاقات سال های گذشته در بخش صنعت یادآور شد:برخوردار شدن صنایع کوچک اعم از شهرک ها، واحدهای صنعتی و سیستم اداری از HSEE معادل بهداشت، ایمنی، انرژی و محیط زیست با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در دستور کار این بخش است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: شهرهای ایلام، ایوان و بخش شباب مجهز به سه ماشین آتش نشانی هستند و آماده خدمت رسانی در زمان بحران هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام نیزدر این آیین گفت: پرداختن به سلامت ایمنی و ارتقا سطح آن یکی از اهداف اصلی سازمان صنعت معدن و تجارت است و به طور جدی در حال پیگیری است.

یارالله نصیری افزود: این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور و پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه های ملی نام گذاری شده است و موضوع ارتقا سطح امنیت و بهداشت نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوان برای مقابله با خطرات آمادگی بیشتری داشته باشیم.

مانور روز آتش نشانی به صورت نمادین با حضور رئیس صنعت معدن و تجارت استان، مدیر عامل شرکت شهرک ها و جمعی از مسولان در شهرک صنعتی ایلام اجرا شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار