کد خبر: ۳۰۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 28 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند رور چهارشنبه اظهار کرد: تنها در روز جاری بطور همزمان سه گروه سیار در سه حوزه مختلف گشت مدارس و کیف و کفش و لوازم تحریر و بوفه های مدارس –،گشت نظارت بر نانوائی ها و گشت نظارت بر بازار موبایل و لوازم جانبی آن به سطح شهر ایلام اعزام شدند که به امر بازرسی و نظارت و اعمال قانون بپردازند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: این تعداد گشت طی روز جاری مربوط به شهر ایلام هستند و در شهرستان های تابعه مهران – دهلران – دره شهر (آبدانان و بدره) - سیروان و چرداول نیز گشت های مشترک تعزیرات حکومتی روزانه برقرار و درحال اجراست.

بیرانوند تاکید کرد: این گشت ها همچنین با این اعتقاد انجام می شوند که پیشگیری مقدم بر درمان بوده و اثر بخشی حضور مستمر بازرس و مراجع رسیدگی در سطح بازار به مراتب بیشتر از برخوردهای قهری و سلبی و اعمال جرائم و مجازات قانونی است.

وی گفت: هم اکنون چهار شعبه بدوی در مرکز استان و چهار شعبه نیز در شهرستان های مهران، دهلران، دره شهر و سرابله به تخلفات صورت گرفته در حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند.

به گفته بیرانوند، رسیدگی به تخلفات تعزیراتی شهرستان سیروان در شعبه سرابله، ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام و در بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار