وزیر کشور در سفر به مهران به اداراتی که در بحث تکمیل زیر ساخت های اربعین کم کاری کردند به صورت جدی تذکر داد.
کد خبر: ۳۰۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 28 September 2016

وزیر کشور در سفر به مهران به اداراتی که در بحث تکمیل زیر ساخت های اربعین کم کاری کردند به صورت جدی تذکر داد.

به گزارش تابناک ایلام،نورعلی یاری در نشست اصحاب رسانه ضمن مثبت خواندن اقدامات دولت نسبت به سال های 93 و 94 گفت؛ درکنگره عظیم اربعین و در سال های 93 و 94 کاستی های محسوسی وجود داشت ولی خوشبختانه با تلاش دولت بسیاری از این نواقص برطرف شده است. سردار یاری ادامه داد: جاده های استان ایلام کوهستانی بوده و تعریض آنها زمان بر است ولی با این وجود در بحث راه سازی هم تغییرات چشمگیری در بحث تکمیل مسیر حمیل به ایلام و ایلام به مهران صورت گرفته است.

سردار یاری به تذکی جدی وزیر کشور به ادارات کم کار دربحث اربعین اشاره کرد و گفت؛ در سفری که دیروز وزیر کشور به ایلام و مهران داشت برخی ادارات که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده بودند به صورت جدی از وزیر کشور تذکر دریافت کردند. این مهم نشان دهنده عزم جزم دولت برای تکمیل زیر ساخت های اربعین است. همه ادارات باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره عظیم اربعین پای کار بوده و وزیر کشور عنوان داشت که هیچگونه کوتاهی پذیرفته نخواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام متذکر شد؛ بر اساس دستور وزیر محترم کشور تمام استان های معین ( اصفهان, کرمانشاهو لرستان ) موظف شده اند تا در بحث تکمیل زیر ساخت های اربعین به ایلام کمک نمایند.

این مقام نظامی ادامه داد؛ با همه ظرفیت ها نیروها و تجهیزات ما برای برگزاری باشکوه تر کنگره عظیم اربعین بسیج شده است. یاری ادامه داد؛ با توجه به عدم حضور ایرانی در سفر حج امسال انتظار می رود شرکت کنندگان در مراسم معنوی اربعین که از مرز مهران تردد می کنند بالغ بر 30 درصد افزایش پیدا کند.

در اربعین سال 94 بالغ بر یک و نیم میلیون نفر از مرز مهران تردد کردند و انتظار می رود این میزان امسال به مرز 2 میلیون نفر برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار