سردار حسینی، حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه و مجید عسگری فرماندار آبدانان همچنین از خانواده شهید صارم طهماسبی و 12 نفر از شهدای محله باقر صدر آبدانان تجلیل کردند.
کد خبر: ۳۰۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 28 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار سیدصادق حسینی شامگاه سه شنبه در آیین بزرگداشت آبروی محله شهرستان آبدانان با اشاره به برخی خصوصیات شهید صارم طهماسبی اظهار کرد: او مبارزی بصیر، مجاهدی دلیر و آزاده ای صبور بود که همه شاخصه های یک رزمنده شجاع را در وجود خود داشت.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و بیان خاطراتی از روزهای حماسه و شجاعت رزمندگان اسلام در این دوران افزود:شهید صارم طهماسبی مهاجری مخلص، مجاهدی شجاع، مبارزی بصیر، چریکی دلیر و آزاده ای صبور بود که صبر و شکیبایی، مرزداری، ولایت پذیری، غیرت و مردانگی همه بسیجیان استان ایلام را در کشور به نمایش گذاشت.

سردار حسینی با اشاره به مراتب زهد و بندگی شهید طهماسبی به ساحت مقدس همه شهیدان ادای احترام کرد و گفت: روش و منش و خصال نیکوی شهید طهماسبی باید در مراکز علمی و آموزشی توسط اساتید مجرب و مخلص برای جوانان و نسل های حال و آینده تبیین شود.

وی با تشریح وضعیت کنونی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام تاکید کرد: به یمن هدیه شیرین شهادت و از خود گذشتی مردم، انقلاب اسلامی از موانع و خطرات بسیار زیادی عبور کرده و امروز در کسوت یک قدرت مطرح در محاسبات و موازنه قدرت در عرصه های جهانی ایفای نقش می کند.

فرمانده سپاه استان ایلام داعش را میوه شجره خبیثه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب دانست و افزود: آموزه فرهنگ ایثار و شهادت و درس های حادثه سرخ محرم و عاشورای سرور و سالار شهیدان بعنوان بزرگترین سلاح بازدارنده انقلاب اسلامی، نقشه های شوم دشمنان نهضت ماندگار امام (ره) را نقش بر آب کرده است.

سرادر حسینی به راهبردهای نرم و نامریی آمریکا برای تضعیف آرمان های انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و یادآور شد: حمایت و حماسه آفرینی مردم، هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، با وجود آتش افروزی های استکبار در منطقه، ایران را به یک جزیره امن و مظهر ثبات و آرامش تبدیل کرده است.

سردار حسینی، حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه و مجید عسگری فرماندار آبدانان همچنین از خانواده شهید صارم طهماسبی و 12 نفر از شهدای محله باقر صدر آبدانان تجلیل کردند.

همچنین با حضور سردار حسینی و مدیران و مردم شهرستان آبدانان مسجد امام رضا (ع) محله فرهنگیان آبدانان نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 برای احداث این مکان مذهبی که در زمینی به مساخت 500 متر و با زیربنای 250 متر مربع ساخته شده و مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال از محل کمک های مردمی و مساعدت های سپاه و اوقاف و امور خیریه استان ایلام هزینه شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار