رئیس هیات پزشکی ورزشی ایلام گفت: سالانه بیش از 25 هزار نفر ورزشکار استان ایلام تحت پوشش هیات پزشکی ورزشی قرار می گیرند و این افراد می توانند در این زمینه از خدمات مطلوبی بهره مند شوند.
کد خبر: ۳۰۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 27 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛بیمه هیات های پزشکی ورزشی ورزشکاران یک ساله شد ورزشکارانی که در این بازه زمانی دچار آسیب دیدگی های حاد و پرهزینه شوند مدارک و سوابق آنها به فدراسیون ارسال و هزینه درمان آنها کاهش یافته و ورزشکار آسیب دیده از خدمات بیمه ای بهره مند می شود.

وی افزود: در گذشته ورزشکاران در صورت بیمه شدن در زمان خاصی از خدمات آن بهره مند می شدند اما اکنون این بیمه به مدت یک سال اعتبار دارد و هزینه درمان ورزشکاران برای جامعه روستایی 100 و شهری 150 هزار ریال است.

وی یادآور شد: هیات پزشکی ورزشی تشکیلاتی است که به منظورفراهم کردن زمینه مساعد درجهت ارائه خدمات پزشکی ورزشی وارتقا سطح سلامت جامعه ورزش براساس اصول ومبانی پیش بینی شده دراهداف فدراسیون و وزارت ورزش وجوانان تشکیل شده است.

جمشیدی افزود: از مهمترین وظایف هیات پزشکی خدمت رسانی در زمینه خدمات درمانی و پزشکی به ورزشکاران و خدمات آن در قالب درمانی و آموزشی شامل آموزش تغذیه و روانشناسی در ورزش، فیزیو تراپی، ماساژ درمانی، کمک های اولیه و امداد و نجات است.

وی از دیگر خدمات این هیات را ارائه مشاوره به ورزشکاران، بازدید و نظارت بر باشگاه های ورزشی، کمک به کاهش مشکلات آسیب دیدگی و پیگیری درمان ورزشکاران اعلام کرد.

جمشیدی ادامه داد: پس از ارزیابی عملکرد هیات های استانی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی سال 93 در حوزه های تخصصی برترین هیات ها در سه گروه معرفی شدند و هیات پزشکی ورزشی استان ایلام رتبه سوم را به دست آورد.

این هیات در هر شهرستان یک نماینده دارد و آماده خدمت رسانی به بیمه شدگان ورزشی است./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
سلام شما فقط پول از مردم میگیرید من پسرم بیمه داشت در حین ورزش پایش شکست پیگیری کردم فاکتور از من گرفتن ولی فقط دروغ هیچی هزینه ندادن شما بلدید پول بگیرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار