نهضت سوادی آموزی برای نخستین بار امسال مراکز یادگیری محلی را در 11 نقطه استان راه اندازی کرده تا سوادآموزان با شرکت در دوره های آموزشی مهارت های مختلف شغلی را نیز کسب کنند.
کد خبر: ۳۰۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 27 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ، عباس شفیع زاده روز سه شنبه  اظهار کرد: آموزش های ارائه شده در این مراکز شامل مهارت های اجتماعی و زندگی است و هر سواد آموز باید 150ساعت آموزش های لازم را بگذراند.

شفیع زاده با بیان اینکه این آموزش ها از سوی کارشناسان متولی مهارت ارائه خواهد شد، افزود: سواد آموزان پس از گذراندن این دوره گواهینامه دریافت کرده و برای استفاده از تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه سواد آموزان در مراکز نهضت سواد آموزی در سه دوره سواد آموزی بمدت 400 ساعت، تحکیم 200ساعت و انتقال 600 ساعت آموزش های لازم را کسب می کنند، گفت: سواد آموزان علاقه مند در هر دوره ای که باشند، می توانند در مراکز یادگیری محلی آموزش مهارت های شغلی را نیز کسب کنند.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام هدف از ارائه این آموزش ها را رفع مشکل بیکاری در جامعه و کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای سواد آموزان در کنار تحصیل اعلام کرد.

شفیع زاده تاکید کرد: امسال برنامه ریزی برای ارائه آموزش های سواد آموزی به سه هزار نفر در استان در دستور کار نهضت قرار گرفته است
./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار