اولین دشت مرد صلح طلب در ایلام
در حالی که هنوز کمتر از 20 روز از تصدی پست ریاست کل دادگستری ایلام توسط محمد رزم گذشته دو پرونده ی قتل در دهلران و ایلام با وساطت ایشان با صلح و سازش طرفین مختومه شده است.
کد خبر: ۳۰۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 27 September 2016

در حالی که هنوز کمتر از 20 روز از تصدی پست ریاست کل دادگستری ایلام توسط محمد رزم گذشته دو پرونده ی قتل در دهلران و ایلام با وساطت ایشان با صلح و سازش طرفین مختومه شده است.

به گزارش تابناک ایلام: در مراسم معارفه رییس کل دادگسنری استان ایلام عنوان شد که ایشان سابقه ی ختم به خیر کردن 300 پرونده ی قتل را در کارنامه خود دارد.شاید آن روز این آمار کمی دور از ذهن به نظر می رسید.ولی تداوم این منش ارزشمند در ایلام و ختم به خیر کردن د پرونده در 20 روز نشان می دهد که محمد رزم مرد روزهای سخت بوده و نیک اندیشانه مردم را به تاسی از منش بزرگان و اولیا الهی که همان گذشت و بخشش است فرا می خواند.

مدیر کل دادگستری ایلام در گفتگو با همکار ما گفت:همه اولیا الهی و ائمه ی معصوم ، ما را به گذشت و بخشش از حق خود در حق برداران و خواهران دینی فراخوانده اند.

محمد رزم در خصوص دو پرونده فوق الذکر گفت: یک پرونده قتل در دهلران و یکی در ایلام با وساطت مقامات و ریش سفیدان به صلح و سازش ختم شده است.

رزم بر ضرورت ایجاد عدالت قضایی تاکید کرد و گفت: عملکرد عادلانه قضات موجب جلب اعتماد مردم خواهد شد.توجه ویژه به برخورد با فساد احتمالی از دیگر برنامه های کاری بنده در این استان خونرنگ خواهد بود.

نایب رییس اول سابق کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: تامین امنیت سرمایه گذاری که از لازمه های اقتصاد مقاومتی و رشد تولید داخلی  است از دیگر اولویتهای کاری من در استان ایلام است.همچنین تمام تلاش خود را برای برخورد با کارچاق کن ها و دلال ها به کار خواهیم گرفت.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت توجه به شوراهای حل اختلاف تاکید کرد و گفت: شوراهای حل اختلاف وه نماد مشارکت بزرگان و مصلحان در امورات قضایی و حل اختلافات عمومی است بار بسیار سنگینی را از دوش دستگاه قضا برداشته است.

محمد رزم عضو ممتاز شوراهای حل اختلاف کشور، قائم مقام دادگستری استان کرمانشاه،نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون قضایی مجلس را در کارنامه کاری خود دارد.در طول دوران خدمت محمد رزم بالغ بر 300 پرونده قتل عمد و غیر عمد را با صلح و سازش مختومه کرده است.

محمد رزم فردی مصلح و نیک اندیش و شناخته شده در دستگاه قضای کشور می باشد که برای همه مردم ایلام و کرمانشاه مورد احترام است.بدون شک حضور ایشان منشا خیر و برکت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار