با حضور معاون سیاسی- امنیتی استانداری ایلام در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول ، مراد یگانه به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۳۰۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 27 September 2016

به گزارش تابناک ایلام، حسین کلانتری در جلسه تکریم فرماندار سابق  و معارفه فرماندار جدیدشهرستان چرداول ، یاد و خاطره شهداء را گرامیداشت و اظهار داشت: شهداء ما در مسیر حمایت از آرمان ها از جان خود مایه گذاشتند و ارزش جان آنها کمتر از بهشت نیست.

 

وی ابراز داشت: شهداء مثل ما بودند، اما فهم، درک و تشخیص آنها بسیار فراتر از ما بود.و  همه ما مدیون و بدهکار خانواده شهداء و ایثارگران هستیم. لذا باید دین خود را به آنها ادا کنیم.

 کلانتری ،در صحبت های خود به امنیت موجود در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت مطلوب ما در وضعیت موجود منطقه بدین خاطر است که دشمنان ما آگاهی پیدا کرده اند که ملت ایران از آزمون های سخت گذشته سربلند بیرون آمده اند.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام به موضوع برجام پرداخت و اظهار داشت: دشمن در برجام عقب نشینی کرد. آنها عهد بستند، اما به عهد خود پایبند نماندند و خلف وعده کردند.

وی همچنین به سرمایه گذاری های صورت گرفته در شهرستان چرداول اشاره کرد و ابراز داشت: این سرمایه گذاری ها نشان از وجود امنیت مطلوب و بستر مناسب سرمایه گذاری در شهرستان دارد.

 کلانتری ضمن اشاره به ویژگی های مثبت مردم شهرستان چرداول، گفت: مردم این شهرستان در دفاع مقدّس تاریخ ساز شدند.

 وی گذری بر موضوع اربعین داشت و اظهار داشت: به شکلی در استان برنامه ریزی شده است که هم خدمات ریگان به زائرین ارائه شود و هم زمینه فعالیت اقتصادی مردم مهیا شود.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین با اشاره به اینکه چنانچه مدیران رابطه خود را با خدا اصلاح کنند، خدا رابطه آنان را با مردم اصلاح می کند. گفت: امیدوارم همه ما در مسیر خدایی شدن باشیم.

 وی در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای پرویز کولانی- فرماندار سابق چرداول- آقای مراد یگانه را به عنوان سرپرست فرمانداری چرداول معرفی کرد.

 پیش از سخنان معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، پرویز کولانی- فرماندار سابق چرداول- به ایراد سخن پرداختند و از مردم استان ایلام حلالیت طلبیدند در این جلسه همچنین سرپرست جدید فرمانداری چرداول ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد صورت گرفته به ایشان، از همه مردم شهرستان چرداول بخصوص فعالین سیاسی- اجتماعی برای پیشبرد امورات شهرستان درخواست کمک کرد و اظهار داشت: ما نوکر مردم هستیم و به نوکری خود افتخار می کنیم.

 یگانه در اظهارات خود، مردم داری، کارخالصانه و خدمت بی منت و پاکدستی را از اصول مدیریت شهرستان چرداول برشمرد.

 در پایان حکم انتصاب آقای مراد یگانه به سمت سرپرست فرمانداری چرداول تحویل ایشان شد/م.

 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار