در سال جاری در مجموع 94 واحد مسکونی شهرستان ملکشاهی توسط سپاه و در راستای محرومیت زدایی برای محرومان و نیازمندان فاقد خانه احداث خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این واحدهای مسکونی در جمع خبرنگاران گفت: در سایه امنیت پایدار است که اقتصاد شکوفا می شود.

سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد امنیت نسبی و مطلوبی در مناطق مرزی کشورمان هستیم و این مناطق در مسیر توسعه و عمران قرار گرفته اند.

وی افزود: اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد حضرت امام (ره) در احداث منازل مسکونی برای محرومان بسیار ارزشمند است و چنین رویه ایی در آینده نیز ادامه دارد.

 30 واحد منزل مسکونی ویژه مدد جویان و محرومان شهرستان ملکشاهی با مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در روستاهای کلک، چشمه پهن، چم انار، خوشادول و پاریاب ساخته و امروز تحویل این افراد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: برای احداث این واحدها 6 میلیارد ریال با مشارکت سپاه ناحیه ملکشاهی و کمیته امداد هزینه شده است./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار