ساخت 111 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان ایلام بر عهده سپاه گذاشته که تلاش می کنیم در سریعترین زمان ساخته و تحویل اقشار بی بضاعت شود.
کد خبر: ۳۰۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ 25 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید صادق حسینی روز شنبه در حاشیه آیین واگذاری این واحدهای مسکونی گفت: سپاه توانسته در عرصه های مختلف برای رفع مشکلات مردم تلاش و رضایت مندی آنها را جلب کند.

سردار حسینی با بیان اینکه هدف از اجرای پروژه های محرومیت زدایی کاهش هزینه ها است، افزود: همه توان مسئولان سرعت بخشیدن به زمان اتمام پروژه ها و استفاده از مشارکت های مردمی و خیران در این راستا است.

وی محرومیت زدایی را یکی از مهمترین برنامه های سپاه دانست و خاطر نشان کرد: رفع محرومیت به عنوان یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی با تداوم روحیه جهادی محقق شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز در این آیین گفت: برای ساخت 14 مسکونی محرومان این شهرستان 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه اختصاص یافته و هزینه شده است.

سرگرد روح الله جاویدان اظهار کرد: این منازل مسکونی با زیربنای 50 متر مربع شامل اتاق، سرویس بهداشتی و آشپزخانه است و در روستاهای تابعه شهرستان توسط بسیج سازندگی ساخته شده است./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار