گشت مشترک نماینده های دستگاه های عضو طرح سلامت و با همراهی رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی اقدام به شناسایی یک واحد غذاخوری متخلف در جاده ایلام -دره شهر کردند .
کد خبر: ۳۰۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: این واحد توسط عوامل گشت مشترک نماینده های دستگاه های عضو طرح سلامت و با همراهی رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی شناسایی و به علت تهدید سلامت مردم از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

وی افزود: این واحد غذاخوری که در عرضه مواد غذایی و خوراکی و همچنین از حیث محیط کار موازین بهداشتی لازم را رعایت نکرده بود در بازرسی گشت های مشترک طرح سلامت پس از احراز تخلف به دستور رئیس شعبه سیار این اداره کل پلمب و پرونده تخلف برای صدور حکم به شعبه مربوطه ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: همچنین در جریان گشت سیار تعزیرات حکومتی شهرستان مهران در پایانه مرزی مهران، 2 دستگاه خودرو متخلف که اقدام به اخذ کرایه اضافی از زائران می کردند و پیش از این نیز توسط بازرسان سازمان صنعت؛ معدن و تجارت بعنوان متخلف به این اداره معرفی شده بودند، در هنگام گشت شناسایی و در محل ضمن تفهیم اتهام و احراز تخلف، وسائط نقلیه بمدت 2 روز متوقف و روانه پارکینگ شدند و پرونده ای نیز در این خصوص تشکیل شده است.

بیرانوند تاکید کرد: یکی از خودروهای توقیف شده 6 میلیون ریال جرایم رانندگی پرداخت نشده دارد که این موضوع نیز به اطلاع پلیس راهور استان ایلام رسیده تا مورد پیگیری قرار گیرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار