به مناسبت گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه آیین میهمانی لاله ها در مزار شهدای شهرستان ملکشاهی برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 22 September 2016
 به مناسبت گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه آیین میهمانی لاله ها در مزار شهدای شهرستان ملکشاهی برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام، در این آیین اقشار مختلف مردم ملکشاهی با حضور در مزار شهدای این شهرستان و غبار روبی و گل افشانی و ادای احترام از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.
امام جمعه ملکشاهی در این مراسم با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: زنده نگه‎داشتن یاد و نام شهدا علاوه بر اینکه رحمت و برکت الهی را برای نظام به دنبال دارد، موجب تداوم روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جامعه خواهد شد.
حجت الاسلام سید عبدالله امینی با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند، ادای این حق بزرگ را وظیفه همه ملت و ادا نشدن آن را جفا دانست و افزود: شهید در راه اعتلای نظام و اسلام ناب تمام هستی و سرمایه وجودی خودش را فدا کرده است که باید حق این مجاهدت و حرکت غیر قابل وصف با در خدمت راه شهید و خانواده او بودند ادا شود.
وی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تکریم خانواده های شهدا به نظام اسلامی مصونیت می بخشد و جامعه را از آسیب ها و فتنه های دشمنان در امان قرار می دهد.
مردم ملکشاهی در دوران دفاع مقدس یا تقدیم 385 شهید والا مقام ، یک هزار نفر جانباز سرافراز و بیش از پنج هزار رزمنده و نیروی مردمی، حماسه کم نظیری را در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب ثبت کردند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار