بازنشستگان به عنوان افرادی که 30 سال یا بیشتر در خدمت مردم بوده و با تلاش و زحمت در راستای اعتلای کشور با انجام خدمت صادقانه برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کرده اند، باید مورد تکریم قرار گیرند.
کد خبر: ۲۹۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 21 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی تکریم از بازنشستگان اظهار کرد:وی از دستگاه های مختلف خواست که نسبت به معرفی بازنشستگان برتر دستگاه مربوطه اقدام کنند تا در روز ششم مهر به مناسبت سالروز تکریم بازنشستگان در آیینی از این افراد تجلیل شود.

عسگری تاکید کرد: بازنشستگی پایان فعالیت نیست زیرا در جامعه اکنون شاهد حضور بازنشستگان به عنوان حامی و مشاور دهنده جوانان در بخش های مختلف هستیم و برخی از این افراد با شروع فعالیت های نوآورانه و خلاق حتی اقدام بکار آفرینی نیز کرده اند.

وی گفت: برخی از بازنشستگان در قالب گروه های عم المنفعه و خیران به فعالیت پرداخته و برخی دیگر در رشته های ورزشی و علمی به ارائه مشاوره به جوانان فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: بازنشستگان فعال باید بعنوان افراد برتر به همه معرفی شوند تا بعنوان الگویی برای سایر افراد جامعه باشند تا همه بدانند که تا زمانی که فرد دارای توانایی علمی، جسمی و حرکتی است می تواند در هر زمینه ای که دارای تخصص و تجربه است به دیگران مشاوره و راهنمایی دهد و در جامعه مفید واقع شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار