این آیین یگان های موتوری و زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج با حرکت در معابر اصلی شهر و ادای احترام به تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، آمادگی و توان بالای نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۹۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 21 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛در این آیین یگان های موتوری و زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج با حرکت در معابر اصلی شهر و ادای احترام به تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، آمادگی و توان بالای نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه دهلران در حاشیه این آیین در مزار شهدای گمنام دهلران گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در واقع پاسداشت ارزش های اسلامی است و ما ندای انقلاب را از دفاع مقدس به گوش جهانیان رساندیم.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: دفاع مقدس درس ها و عبرت های فراوانی برای دشمنان نظام اسلامی داشت و ولایت مداری و روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام باعث شد در مقابل استکبار جهانی بایستیم و پیروز شویم.

وی تاکید کرد: امروز عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون مجادت های شهدا و ایثارگران و قوای مسلح و ولایت مداری امت اسلامی است.

در پایان شرکت کنندگان با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار