بیمارستان کوثر دارای بخش های زنان و زایمان ، مراقبت های ویژه ، هشت اتاق عمل ، 13 مطب تخصصی و فوق تخصصی ، ای سی یو نوزادان ، سی سی یو ، آنژیوگرافی ، قلب ، دندانپزشکی ، سه زایشگاه و زایمان در آب ، اورژانس ، آزمایشگاه و داروخانه خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 19 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛دکتر محمدرضا عبدالهی پور روز دوشنبه در جریان بازدید استاندار ایلام از روند احداث این مرکز درمانی اظهار کرد: این مجتمع بزرگ درمانی در زمینی با زیربنای 10 هزار متر مربع و در هفت طبقه در دست ساخت است.


رئیس بیمارستان کوثر ایلام یادآور شد: ایجاد 102 تخت بیمارستانی در این مرکز درمانی پیش بینی شده که در مواقع بحرانی قابلیت افزایش تا 180 تخت را نیز دارد.

عبدالهی پور ادامه داد: 132 نفر هم اکنون در مجتمع قدیمی کوثر مشغول بکار هستند که در صورت بهره برداری از مکان جدید امکان اشتغال 180 نفر دیگر نیز فراهم می شود.

وی تاکید کرد: 240 میلیارد ریال برای احداث ساختمان و 70 میلیارد ریال نیز برای تامین تجهیزات این بیمارستان هزینه شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 96 درصدی برخوردار است و پیش بینی می کنیم برای بهره برداری کامل از این بیمارستان که تا پایان سال جاری خواهد بود حدود 190 میلیارد ریال دیگر نیاز باشد.

رئیس بیمارستان کوثر گفت: تعرفه دریافتی از بیماران در این مرکز بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی دولت برای مراکز درمانی بخش خصوصی خواهد بود.

* افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی ایلام در انتظار مجوز شهرداری

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی ایلام نیز در حاشیه بازدید استاندار از روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان تامین اجتماعی شهر ایلام به خبرگار ایرنا گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی احداث شده است.

کریم لاله ماژین با اشاره به اینکه 70 میلیارد ریال برای احداث این مرکز درمانی هزینه شده افزود: این بیمارستان دارای بخش های اورژانس ، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق زنان و زایمان است.

وی تنها مشکل این بیمارستان را صادر نشدن مجوز پایانه کار از سوی شهرداری ایلام اعلام کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار