همانا وعده ی مروارید تحقق می یابد؛
مرداد ماه سال جاری بود که محمد رضا مروارید در مصاحبه با سردبیر تابناک ایلام از تغییرات مدیریتی در بین فرمانداران و برخی دستگاه های اجرایی خبر داده بود.
کد خبر: ۲۹۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 08 September 2016
در آخرین روزهای تابستان 95 مروارید وعده خود را عملی کرد،و دست به تغییر تعدادی از فرمانداران زده است.تغییراتی که فعلا در ملکشاهی و دهلران کاملا محرز شده واخبار ضد ونقیضی در مورد چرداول ودره شهر به گوش می رسد،ولی به هر حال ،مهم این است که مروارید وعده خود را عملی کرده است .
 
به گزارش تابناک ایلام ؛در اولین شورای اداری استان"محمد رضا مروارید" در گفتگو با خبرنگار ما، خبر از جابجایی تعدادی از مدیران داده بود .علت این تغییرات به زعم وتصمیم آقای استاندار ،به علت برخی ناهماهنگی ها با برنامه های دولت اعلام شده بود.این عدم هماهنگی هر چند دیر خود را نشان داد ولی به هر حال قربانی های خود را گرفته و تعدادی را از صندلی های ریاست به زیر کشانده است.
 
مروارید عزم و خود را جزم کرده است که در این یکسال باقی مانده از عمر دولت ،یک تیم مدیریتی یک دست وکاملا همراه و هماهنگ را چینش نماید. و از طرفی 8ساله شدن دولت روحانی به عملکرد این یکسال تیم مدیریتی ایشان وکل استان ها بستگی دارد.
 
مردم کشور ودر مدل کوچکتر استان ایلام منتظر تحقق وعده های دولت بوده و دولت هیچ دوست ندارد مردم را از خود نا امید کند.به همین علت ،محمد رضا مروارید استاندار ایلام تغییرات مدیریتی را در دستور ویژه خود قرار داده واین تغییرات را از فرمانداران آغاز کرده است.
 
 هرچند امروز درگفته های مسئولین تغییر در دو شهرستان کاملا محرز شده است ،ولی تغییرات جدید در حداقل دو شهرستان دیگر حتمی بوده ،ویک شهرستان هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.با در نظر گرفتن جمیع نظرت اینطور می توان تصور کرد که 5 شهرستان ایلام دستخوش تغییرات مدیریت ارشد خواهند شد.
 
شنیده ها از منابع موثق و رسمی حکایت از آن دارد که حداقل ،مدیران کل و روسای 8تا10 اداره وسازمان نیز در روز های آتی تغییر خواهند کرد. حال باید منتظر ماند و دید که کدام فرمانداران ومدیران کل در روزهای آتی تغییر کرده و تاوان عدم هماهنگی با دولت را پس می دهند!
 
افکار عمومی به عنوان نقطه ی مقابل و ولی نعمت وصاحبان اصلی استان نظرات متفاوتی را عنوان می کنند .برخی صاحب نظران در دومین شهرستان پرجمعیت استان جابجایی فرماندار شهرستان خود را منطقی دانسته وخواهان تغییر هستند .خبرنگاران و روشنفکران دهلرانی هم از رفتن سبزی ناراحت شده وچندان میل ورغبتی به فرماندار جدید خود که همشهری آنها نیز می باشد نشان نمی دهند.
 
 گزارش ویادادشت کامل وجامعی که در روز های آینده منتشر خواهیم کرد به نقد وعملکرد برخی از فرمانداران و مدیران پرداخته و منتظر خواهیم ماند تا تغییرات مدیریتی به نقطه 100رسیده وآنگاه تغییرات مدیریتی استاندار ونقد عملکرد مدیران در تابناک ایلام رابا هم مقایسه کرده تا ببینیم تاچه اندازه به هم شبیه بوده ویا تفاوت دارند.
 
البته این نکته مهم را نباید از یاد برد که بازگشت رفیق فابریک و یار غار مروارید هم در سرعت گرفتن این تغییرات تاثیرگذار بوده است.اسماعیل آمد تا مروارید را در این یکسال باقیمانده عمر دولت و در ماموریت بسیار خطیر انتخابات یاری نماید.
رستمی مرد سیاسی و پرحاشیه دولت اعتدال در ایلام است که حضور وی در کنار مروارید انتقادات زیادی را به همراه داشت.این روزها با انتشار تصاویری از اسماعیل ها در کنار هم در دهه های شصت و هفتاد طرفداران این عزیزان سعی دارند جامعه را قانع نمایند که مروارید و رستمی کاملا با هم هماهنگ هستند.ولی تجربه نشان داده است که چندان هم نمی توان به اسماعیل تکیه کرد و با خیال آسوده به سمت افقها خیره شد./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
درود......
خانم ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
تغییرات درصورتی مثبت وموثراست که نیروهای فعال وپرکاردرعرصه عملی جایگزین نیروهای ضعیف شوند اگرقرارباشددراین تغییروتحولات اصل شایسته سالاری وشفافیت سیاسی افراددرگذشته وهمفکری واقعی بادولت نادیده گرفته شوددرعمل باعث سرخوردگی وناامیدی مردم ازدولت می شود.کمااینکه مدیران کلی وجوددارندکه درسطح وزارت ضعیف خطاب میشوند ولی به واسطه نزدیک کردن خودبه نمایندگان دوره جدیدسعی درتداوم مدیریت خودبه هرقیمتی رادارند.
فعال مطبوعاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
جناب آقای اسدی از شهامت و شجاعت تون در عرصه خبرنگاری تشکر می کنم. شما در این مدت کوتاه توانسته اید خوب بدرخشید و از نکات مهمی که شما رو بعنوان یک مدیر توانمد در عرصه مطبوعات برجسته کرده است شجاعت و صراحت لهجه شما بدون سوگیری حزبی و جناحی در تحلیل امورات پیش رو بوده است. امیدوارم همینطور پرفروغ و تاثیرگذار ظاهر شوید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
سلام و درود خدا بر مهندس مروارید عزیز استاندار مقتدر که مغلوب روشنفکران دهلرانی نشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
ايكاش در انتخاب و انتصاب ها دقت بيشتري انجام گيرد و فرصت هاي اين استان با انتصاب مديران ضعيف و ناكارآمد سوزانده نشوند جناب استاندار محترم بايد زودتر ازين و قاطعانه مديريت ادارات كل و فرمانداريها را اصلاح مي كرد و مجموع مديران كل و عامل و فرمانداران ناكارآمد و خام را بركنار و افراد كار آزموده و پرتوان را منصوب مي نمودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
در اين مدت سه ساله گذشته فرصت هاي خوبي نصيب استان شد كه متاسفانه در بخش راه و ترابري استان با پس رفت مواجه بوده است و علت آن مديريت ضعيف و غير علمي و بي برنامه آقاي جعفريان مي باشد و از استاندار محترم تقاضا داريم علت عقب ماندن استان ايلام در بخش راه نسبت به استان هاي ديگر كشور عليرغم نياز شديد ايلام به توسعه راهها بخاطر تردد زائرين و پيشرفت اندك پروژه هاي ملي كه از زمان قبل شروع گرديده بودند در دوسال اخير و در زمان مديركل جديد متوقف و يا كند شده اند را پيگيري و با تغيير مديريت و انتصاب مدير توانمند به توسعه و رشد پروژه ها اهتمام نمايند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
خبري نشد ؟ منتظر تغييراتيم. چشم اميد داريم كه تحول اساسي هرچه سريعتر انجام بشه.
متاسفانه برخي مديران نالايق اربعين و ورود زوار را سپري براي سرپوش همه ضعف هاي خود كرده اند.
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
لطفا به مدیران کل هم برسین از همه مهمتر مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی که به خرابه از بی لیاقتی .عدم اقتدار مدیریتی ..قومی قبیله ای بازی .......خواهشا زودتر
بدره ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم
تغییر در مدیریت فرمانداری شهرستان بدره از مطالبات جدی مردم این شهرستان است. با توجه به اینکه فرماندار فعلی هیچگونه تحرک و فعالیت مفیدی در جهت توسعه شهرستان بدره ندارد، به نظر میرسد این تغییر از مطالبات بحق مردم این دیار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار