دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام از افزایش چشمگیر کشف مواد خوراکی قاچاق و افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات لوازم خانگی قاچاق در این استان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 31 August 2016
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام گفت: ۹۶ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق طی سه ماه نخست سال جاری در این استان کشف شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛علی نجات سلیمانی  اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تلاش دامنه داری از سوی نهادهای مسئول در ستاد مبارزه با ورود و عرضه قاچاق کالا و ارز در این استان صورت گرفته که موفقیت های شایان توجهی نیز به دنبال داشته است.

وی افزود: ۹۶ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم برنج ، ۲۱۶ کیلوگرم آناناس، ۱۲ هزار کیلوگرم آرد، ۵۲۹ کیلوگرم ژله عسل و خامه و ۹۵۰ کیلوگرم نسکافه و قهوه قاچاق طی این مدت در استان ایلام کشف و ضبط شده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام یادآور شد: میزان کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این استان در سه ماه نخست سال جاری به نسبت دوره مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سلیمانی همچنین از افزایش چشمگیر کشف مواد خوراکی قاچاق و افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات لوازم خانگی قاچاق در این استان طی مدت یاد شده خبر داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار