رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری و شورای امنیت ملی نیز اعلام کردیم که اگر شرکت های هواپیمایی بدهی خود را پرداخت نکنند سطح خدمات فرودگاهی به آنها کاهش داده خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 28 August 2016
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری و شورای امنیت ملی نیز اعلام کردیم که اگر شرکت های هواپیمایی بدهی خود را پرداخت نکنند سطح خدمات فرودگاهی به آنها کاهش داده خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛رحمت اله مه آبادی گفت: پس از لغو تحریم ها در همین فرودگاه ایلام در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد ترافیک نشست و برخاست هواپیماها و 29 درصد افزایش تعداد مسافران را داشتیم و در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه های مشابه نیز همین وضعیت را داریم.
 
وی تاکید کرد: متناسب با این تغییرات و تحولات پس از برجام باید خود را برای توسعه زیرساخت ها و سامانه های هوایی مناطق مختلف کشور آماده کنیم.
 
وی یادآور شد: توسعه زیرساخت های صنعت هوایی کشور باید با استفاده از منابع محدود داخلی و همچنین سرمایه گذاری خارجی انجام شود که در این زمینه با برخی از کشورها توافق هایی انجام شده است.
 
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بخشی از مجموع هفت هزار میلیارد ریال طلب از شرکت های هواپیمایی وصول شده است و رایزنی با دو شرکت بزرگ هواپیمایی بخش دولتی و عمومی نیز ادامه دارد.
 
مه آبادی اظهار کرد: بخشی از این بدهی های معوق تقسیط شده است و شرکت های هواپیمایی باید تلاش کنند مطالبات جاری شان معوق نشود.
 
وی یادآور شد: همچنین از طرف سازمان هواپیمایی کشوری به خطوط هواپیمایی ابلاغ شده است که نسبت به خروج هواپیماهای از رده خارج خود اقدام کنند و شرکت ها نیز در حال ارائه برنامه های خود هستند.
 
سه طرح فرودگاهی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار روز یکشنبه با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان این استان در فرودگاه شهدای ایلام به بهره برداری رسید.
 
این سه طرح شامل ساختمان سپاه حفاظت، ایمنی زمینی و جاده های دسترسی به باند و اپرون است.
 
ساختمان سپاه حفات به مساحت ۹۰۰ متر مربع، ایمنی زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر و جاده های دسترسی به باند و اپرون نیز به طول ۵۰۰ متر با استفاده از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور احداث شده است.
 
بازدید از مراحل ساختمان ساختمان ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شهدای ایلام از دیگر برنامه های سفر مسئولان شرکت فرودگاه ها و باوبری هوایی کشور به استان ایلام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار