فرماندار آبدانان گفت:800 علمک در داخل شهر سرابباغ نصب شده و مردم این شهر هم اکنون از نعمت گاز شهری بهره مند شده و از این امکان استفاده می کنند.
کد خبر: ۲۸۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 28 August 2016

فرماندار آبدانان گفت:800 علمک در داخل شهر سرابباغ نصب شده و مردم این شهر هم اکنون از نعمت گاز شهری بهره مند شده و از این امکان استفاده می کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز یکشنبه در آیین افتتاح گازرسانی به شهر سرابباغ گفت: عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به شهر و روستاهای بخش سرابباغ در سال 92 آغاز شد.

وی افزود: 68 کیلومتر خط انتقال با استفاده از لوله پلی اتیلن و فلزی، سه ایستگاه تقویت و تقسیم جریان گاز(بی تی سی) و سه کیلومتر شبکه توزیع برای اجرای این طرح انجام و 400 میلیارد ریال از محل اعتبارهای شرکت ملی گاز و شرکت گاز استان ایلام هزینه شده است.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: هم اکنون شهر و هفت روستای تابعه بخش سرابباغ به شبکه سراسری گاز وصل شده اند ضمن اینکه طرح برخورداری روستاهای سیاه گاو و سرابنقل از شبکه گاز نیز در حال بررسی است که امیدواریم بزودی شاهد عملیاتی شدن این طرح باشیم.

همچنین در ششمین روز از هفته دولت، بوستان تفریحی روستای و چکبود جودکی با حضور مسئولان شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.

بخشدار سرابباغ گفت: برای تهیه زمین، اصلاح، احداث و تجهیز این بوستان روستایی مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان آبدانان هزینه شده است.

حمید دانیالی افزود: روستای وچکبود جودکی یکی از روستاهای پاک و هدف استان ایلام است که هیچگونه مواد تخدیری (حتی سیگار) در آن مصرف نمی شود و فرد سیگاری هم در این روستا وجود ندارد.

بخش سرابباغ با 9 هزار نفر جمعیت در 24 کیلومتری شرق آبدانان قرار دارد، روستای وچکبود جوکی نیز با 150 خانوار جمعیت در 21 کیلومتری شمال شرق آبدانان واقع است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار