با حضور معاون وزیر صنعت ،معدن وتجارت ؛
همزمان با ششمین روز از هفته دولت وبا حضور معاون وزیر صنعت ،معدن وتجارت سه طرح تولیدی وصنعتی در استان ایلام به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 28 August 2016
همزمان با ششمین روز از هفته دولت وبا حضور معاون وزیر صنعت ،معدن وتجارت سه طرح تولیدی وصنعتی در استان ایلام به بهره برداری رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام،معاون بازرگانی وتوسعه امور تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز با حضور معاون وزیر صنعت ،معدن وتجارت کارخانه "گچ ایلام صالح "در ایلام با ظرفیت 100 هزار تن و حجم سرمایه‌گذاری 32 هزار میلیون ریال و اشتغال 15 نفر درشهرستان ایلام به بهره برداری رسید.
 
جمیل شوهانی گفت:این واحد تولیدی بعد از 13سال تعطیلی ،توسط یکی از سرمایه گذاران استان بازسازی وپس ا نوسازی وتعویض خط تولید آن مجدداد به چرخه تولید بازگشت.

شوهانی افزود: همچنین واحد تولیدی «اسیدسولفوریک» در شهرک صنعتی ایوان با ظرفیت 40 هزار تن و حجم سرمایه‌گذاری 146 هزار و 54 میلیون ریال با اشتغال‌زایی 30 نفر به بهره‌برداری رسید.

 وی بااشاره به کاربردهای محصول تولیدی این کارخانه تصریح کرد: از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به مصرف بالای آن در صنایع تولید سرب و روی، در تولید کود شیمیایی، در تولید سولفات آلومینیوم که یک نوع منعقد کننده بوده و در تصفیه آب و فاضلاب کاربرد دارد، در صنایع دباغی چرم، در صنایع تصفیه روغن و شیرین‌سازی میعانات گازی، در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها در زمان اورهال و در هر صنعتی که دارای برج خنک کننده باشد نیز نیازمند اسید سولفوریک است.
 
همچنین بهره برداری از واحد تولیدی "نایلون ونایلکس" واقع در شهرک صنعتی ایلام از دیگر برنامه های معاون وزیر صنعت معدن وتجارت درایلام بود.


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار