کد خبر: ۲۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 28 August 2016

مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: شهرستان ایوان تقریبا بهترین وضعیت را از لحاظ گازرسانی حتی نسبت به نرم کشوری و وضعیت استان دارد.

به گزارش تابناک ایلام ،مهندس «روح‌اله نوریان» اظهار کرد: یکی از طرح‌های عمرانی افتتاحی هفته دولت در شهرستان ایوان پروژه گازرسانی به 6 روستای بخش زرنه بود که روستاهای «باباگیر»، «ترن»، «ویله»، «صداقت»، «چهل‌زرعی» و «شورابه‌خوران» را از نعمت گاز بهره‌مند ساخت.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 23 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است، افزود: در اجرای گازرسانی به روستاهای بخش زرنه 280 انشعاب نصب شده و 334 خانوار از مردم این بخش از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه 1 میلیارد و 750 میلیون تومان بوده که در حال حاضر شهرستان ایوان تقریبا بهترین وضعیت را از لحاظ گازرسانی حتی نسبت به نرم کشوری و وضعیت استان دارد.

نوریان با بیان اینکه با اجرای 303 کیلومتر شبکه و 9 هزار و 300 انشعاب، 13 هزار و 600 خانوار در شهرستان ایوان یعنی صددرصد جمعیت شهری این شهرستان گاز دارند، عنوان کرد: با احتساب این 6 روستا 52 روستای شهرستان ایوان گازدار شدند که تقریبا نزدیک به صددرصد است.

وی در پایان تصریح کرد: در این شهرستان 4 روستای عشایری داریم که جمعیتی کمتر از صد نفر دارند و عملا وضعیت گازرسانی به روستاهایی این شهرستان بیش از 99 درصد است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار