فرماندار چرداول در آیین بهره برداری از طرح های بخش هلیلان گفت:هفت میلیارد ریال جهت اجرای3 طرح در حوزه عمرانی، خدماتی و کشاورزی درهلیلان هزینه شده است.
کد خبر: ۲۸۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 28 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار چرداول در آیین بهره برداری از طرح های بخش هلیلان گفت: این طرح ها در حوزه عمرانی، خدماتی و کشاورزی هستند و برای اجرای آنها هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
 
پرویز کولانی این طرح ها را شامل آسفالت معابر و کوچه های روستای تخم بلوط علیا، طرح آبیاری قطره ای در 25 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه و افتتاح ساختمان ثبت احوال بخش هلیلان اعلام کرد.
 
وی تاکید کرد: قبلا خدمات ثبت احوال به مردم بخش هلیلان در اداره مرکزی شهرستان انجام می شد که با راه اندازی این واحد و ارتقای نمایندگی به اداره ثبت احوال، تمام خدمات و فعالیت های اداری، صدور کارت ملی، کارت هوشمند و شناسنامه در این اداره انجام می شود و دیگر لازم نیست مردم برای این امور خود به سرابله مراجعه کنند.
 
فرماندار چرداول توسعه زیر ساخت های مناطق محروم را از برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: در راستای رفع محرومیت ها و کمبودها در اعتبارات امسال بیش از 50 میلیارد ریال در تمام حوزه ها به بخش هلیلان اختصاص یافته است.
 
به گفته وی، علاوه بر این، برای تکمیل و ساخت ایستگاه پمپاژ آب کهره - داجیوند نیز 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار