استاندار ایلام ازعملیات اجرایی 6طرح در شهرستان دهلران خبرداد.
کد خبر: ۲۸۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰ 28 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛استاندار ایلام در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: امروز 25 طرح به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی 6 طرح نیز آغاز شد.
 
محمدرضا مروارید اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در بخش های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و آموزشی اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی آغاز عملیات اجرایی ان جی ال 3100 دهلران را یکی از مهمترین این طرح ها دانست و افزود: برای این طرح 40 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود که اجرای آن نقش مهمی در ایجاد اشتغال و همچنین تامین خوراک پتروشیمی دهلران دارد.
 
مروارید با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی یک هزار نفری ان جی ال دهلران یادآور شد: پتروشیمی دهلران نیز تا سه ماه آینده اجرایی می شود که با راه اندازی این 2 طرح شاهد تحول خوبی در بخش اشتغال، اقتصاد و تولید ثروت استان و منطقه خواهیم بود.
 
فرماندار دهلران نیز در این آیین آغاز عملیات اجرایی ان جی ال 3100 دهلران، بهره برداری از دبستان سه کلاسه روستای استقلال موسیان و مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای بخش مرکزی و همچنین کلنگ زنی دبستان 2 کلاسه مازعبدلی را از مهمترین این طرح ها اعلام کرد.
 
امیدعلی سبزی تاکید کرد: برای بهره برداری از دبستان سه کلاسه استقلال و احداث دبستان 2 کلاسه مازعبدلی در مجموع اعتباری بیش از هفت میلیارد و 130 میلیون ریال اختصاص یافته است.
 
وی با اشاره به راه اندازی 27 واحد مرغداری در دهلران افزود: برای راه اندازی مرغداری 20 هزار قطعه ای نیز 6 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
سبزی آغاز عملیات اجرایی ان جی ال 3100 دهلران با سرمایه گذاری یک میلیارد دلار توسط صندوق بازنشستگی نفت را مهمترین طرح این شهرستان در هفته دولت اعلام کرد و گفت: اجرایی شدن این طرح حاصل زحمات استاندار ایلام و حمایت دولت و وزارت نفت است.
 
فرماندار دهلران با اشاره به قول مساعد مسئولان وزارت نفت برای آغاز بکار پتروشمی دهلران افزود: صندوق بازنشستگی نفت در این طرح نیز ورود کرده و تا سه ماه آینده این طرح عملیاتی می شود.
 
شهرستان مرزی دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام دارای ذخایر ارزشمند نفت و گاز است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
دبستان سه کلاسه! مرغداری!!!پروژه!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار