بخشدار مورموری گفت:تاکنون 500 علمک گاز در شهر مورموری نصب شده و 400 مشترک از ساکنان شهر نیز موفق خرید انشعاب و نصب کنتور شده اند.
کد خبر: ۲۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 27 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بخشدار مورموری روز شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از شبکه گاز اظهار کرد: طرح گاز رسانی به این شهر سال 92 آغاز شد که برای اجرای آن با 15کیلومتر خط انتقال و چهار کیلومتر شبکه توزیع، 400 میلیارد ریال از محل اعتبارهای شرکت ملی گاز و شرکت گاز استان ایلام هزینه شده است.
 
حجت هادیزاده با تقدیر از دولت تدبیر و امید بخاطر ارائه خدمات به مردم مناطق محروم و روستایی افزود: تاکنون 500 علمک گاز در شهر مورموری نصب شده و 400 مشترک از ساکنان شهر نیز موفق خرید انشعاب و نصب کنتور شده اند.
 
بخشدار کلات مورموری از نصب 700 علمک باقی مانده در مناطق مختلف این شهر تا دو ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: به منظور پیشگیری از هر گونه خسارت در حوادث طبیعی، سامانه هوشمند قطع و وصل جریان گاز در ورودی شهر نصب شده که در صورت وقوع هر گونه حادثه پیش بینی نشده ایی مانند سیل و زلزله، جریان گاز بطور خودکار مسدود می شود.
 
هادیزاده یادآور شد: با قول مساعد متولیان امر در شرکت گاز استان ایلام، اعتبار مورد نیاز گازرسانی به 12 روستای بخش گرمسیری کلات مورموری نیز تامین شده و تا پایان سال جاری همه روستاهای این بخش از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

** بهره برداری از 2 طرح عمرانی و خدمای در روستاهای بخش مورموری
 فرماندار شهرستان آبدانان از بهره برداری از 2 طرح آموزشی و بهداشتی شامل یک مدرسه چهار کلاسه در روستای هلیوه و خانه بهداشت روستای سیاهگل آغاز شد.
 
مجید عسگری همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در آیین افتتاح این طرح ها گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارهای مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برای اجرای این 2 طرح هزینه شده است.
 
وی رفع مشکل روستاییان را از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید اعلام کرد و افزود: با راه اندازی این دو طرح، ضمن رفع مشکل بهداشتی درمانی مردم روستای سیاهگل، فضای آموزشی نیز برای 70 دانش آموز روستای هلیوه نیز فراهم شد.
 
فرماندار آبدانان یادآور شد: در بودجه سال 95 اعتبارهای مناسبی برای ایجاد رفاه عمومی و فعالیت های اشتغالزایی مردم روستاهای این شهرستان تخصیص یافته است.
 
هم اکنون 18 خانه بهداشت و 117 فضای آموزشی در شهرستان آبدانان وجود دارد.
 
روستاهای سیاهگل و هلیوه از توابع بخش کلات مورموری، روی هم 600 نفر جمعیت دارند و در 75 کیلومتری جنوب آبدانان قرار گرفته اند.
 
بخش مورموری با شش هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری آبدانان قرار دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار