مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: با بیان اینکه این مدارس در مجموع سه هزار و 316 مترمربع مساحت دارند، افزود: مجموع اعتبار مورد نیاز برای ساخت این فضاهای آموزشی 68 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۲۸۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 27 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سعید هژبری اظهار کرد: در هفته دولت 17 فضای آموزشی با 37 کلاس درس در مناطق مختلف این استان کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه این مدارس در مجموع سه هزار و 316 مترمربع مساحت دارند، افزود: مجموع اعتبار مورد نیاز برای ساخت این فضاهای آموزشی 68 میلیارد ریال است که 25 میلیارد ریال آن از سوی افراد خیر و نیکوکار تعهد شده است.

هژبری تاکید کرد: اکنون عملیات ساخت 76 طرح عمرانی، آموزشی و فضای ورزشی دانش آموزی در این استان با 273 کلاس درس در دست اقدام است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام یادآور شد: این مدارس 60 هزار متر مربع مساحت دارند و برای تکمیل نیاز به 523 میلیارد ریال اعتبار دارند.

وی اضافه کرد: از این تعداد مدرسه، 43 فضای آموزشی با مشارکت افراد خیر در حال احداث است و نیکوکاران برای ساخت آنها 138 میلیارد ریال کمک تعهد کرده اند.

در سومین روز از هفته دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان این استان مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص) شهر ایلام و 9 واحد آموزشی دیگر استان ایلام با 27 کلاس درس و 2 هزار و 614 مترمربع مساحت و 33 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار افتتاح شد این مدارس از ابتدای سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان هستند.

یک هزار و 300 واحد آموزشی در استان ایلام وجود دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار