معاون استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:دولت تدبیر و امید با خط مشی اعتدال گرایی بار دیگر احساس آرامش و امید را به فضای جامعه برگرداند و مردم احساس آرامش و امید کردند و این مهم بزرگ بواسطه درایت و تدبیر رئیس جمهوری و دولتمردان بدست آمد.
کد خبر: ۲۸۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر سرابله با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: حضرت امام (ره) فرمودند خدمات و عملکردتان را برای مردم بگویید لذا بر خود وظیفه دانستیم در این ایام خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید را که برخواسته از اراده و خواست مردم و مورد تفقد و حمایت رهبری معظم انقلاب هستند، را برای مردم ارائه کنیم.
 
وی افزود: در مرداد ماه سال 92 که دولت یازدهم فعالیت خود را شروع کرد تورم بالای 40 درصد، رشد تولید منفی، وضعیت بیکاری نامطلوب و نفت با قیمت پایین فروش می رفت و درآمدهای نفتی به یک پنجم قبل رسیده بود در حالیکه خواسته های مردم نسبت به سال قبل بیشتر شده بود.
 
کلانتری تاکید کرد: این اتفاقات در حالی بود که تحریم ها بیشتر می شد و استکبار و آمریکا حق طلبی، آرمان خواهی، اسلام خواهی، آزادی خواهی و عدالت خواهی مردم و ملت ایران را بر نمی تافت و درصدد افزایش فشارهای بیشتر بر ملت بود.
 
معاون استاندار یادآور شد: دولت تدبیر و امید با خط مشی اعتدال گرایی بار دیگر احساس آرامش و امید را به فضای جامعه برگرداند و مردم احساس آرامش و امید کردند و این مهم بزرگ بواسطه درایت و تدبیر رئیس جمهوری و دولتمردان بدست آمد.
 
وی دستاورد بزرگ دولت یازدهم را مذاکرات هسته ای و فرجام برجام اعلام کرد و گفت: در مذاکرات هسته ای و شرایط سخت آن براستی دولت و تیم مذاکره کننده سربلند بود.
 
به گفته وی، در طول مذاکرات و حتی بعد از آن و اخیرا در دیدار هیات دولت با رهبر معظم انقلاب، ایشان از دولت و تیم هسته ای دفاع کردند و فقط توجه به بد عهدی طرف مقابل را به دولتمردان متذکر شدند.
 
وی دیگر دستاوردهای دولت یازدهم را کاهش تورم و تک رقمی شدن نرخ تورم، جلوگیری از گرانی، آرامش و ثبات اقتصادی با تکیه بر تدابیر رهبری، حمایت مردم، اجرای طرح بزرگ تحول سلامت و کاهش هزینه های درمان و ایجاد آرامش و امنیت بر شمرد.
 
کلانتری امنیت و سلامت را لازمه ترقی کشور دانست و گفت: آرامش و امنیت کشور با وجود جنگ در کشورهای همسایه و خاورمیانه و دسیسه های دشمنان برای ایجاد ناامنی در داخل کشور با وحدت و همدلی مردم، ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و امنیتی و دستگاه قضایی در سایه ولایت محقق شد و این امنیت پایدار عامل خشم و عصبانیت و یاس دشمنان است.
 
وی اجرای اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش و نقشه راه و راهبردی نظام دانست و یادآور شد: با اجرای صحیح و درست اقتصاد مقاومتی کشور در برابر تحریم ها و نقشه های شوم دشمنان محکم ایستاده است.
 
کلانتری اضافه کرد: دولت در اختیار یکی از صادق ترین و مورد اعتماد ترین شخص به رهبری است و تدابیر دکتر روحانی و سایر دولتمردان باعث ایجاد آرامش اجتماعی، امنیت، نشاط و امید در جامعه شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار