وزیرآموزش وپرورش درایلام،
وزیرآموزش وپرورش گفت:فرهنگیان در دولت قبل جرات اظهار نظر نداشته و در برخی موارد سابقه ی ضرب و شتم فرهنگیان نیز در دولت گذشته وجود دارد.
کد خبر: ۲۸۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 26 August 2016
وزیرآموزش وپرورش گفت:فرهنگیان در دولت قبل جرات اظهار نظر نداشته و در برخی موارد سابقه ی ضرب و شتم فرهنگیان نیز در دولت گذشته وجود دارد.
به گزارش تابناک ایلام ،علی اصغر فانی درسفر به ایلام ور در جمع اعضای شورای اداری این استان اظهار کرد: ما در این دولت امنیت فرهنگی را جایگزین فرهنگ امنیتی کرده و با شورایی کردن تصمیم گیری ها فرهنگیان عزیز را در امه امور دخالت دادیم.
وی با تاکید بر اصل مهم شورای آموزش و پرورش گفت:یکی از تصمیمات و اقدامات بسیار خوب نمایندگان مجلس تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش بود.روح این قانون تمرکز زدایی از تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش است.امروز شوراها از مهمترین تعلیم و تربیت می باشند.

فانی متذکر شد: دولت یازدهم به برگزاری شوراها اهمیت ویژه ای داده و در سال 94 بالغ بر 85 درصد جلسات شورا در کشور برگزار شده است.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:در حال حاضر بالغ بر 105 مدرسه تنها با یک یا دو دانش آموز فعالیت می کنند و این مهم نشان دهنده توجه ویژه دولت به امر مهم تعلیم و تربیت است.
وی  فعالیتهای پژوهشی را بسیار مهم دانست و افزود: برنامه ریزی دولت بر این اساس است که در هر منطقه ی آموزشی یک پژوهش سرای آموزشی تاسیس گردد.

فانی به استخدام 10 هزار معلم جدید اشاره کرد و گفت:مهرماه آتی از طریق آزمون 10 هزار نفر جذب آموزش و پرورش شده و بهد از گذراندن دوره یک ساله جذب کلاسهای درس خواهند شد.
علی‌اصغر فانی در سال ۱۳۳۳ در شهر تهران دیده به جهان گشود. وی مدرک دیپلم ریاضی خود را از دبیرستان دکتر هشترودی تهران اخذ کرده و مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس مهندسی راه و ساختمان را از دانشکده فنی دانشگاه تهران دریافت نموده است.
او دانش‌آموخته دوره دکترای رشته مدیریت دولتی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس است.
دکتر علی اصغر فانی، مدیرکلی چندین دوره آموزش متوسطه آموزش و پرورش در دوره وزارت حسین مظفر و کاظم اکرمی و همچنین مدیریت مناطق و مدیرکلی آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.
وی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در تاریخ اول فروردین ۵۹، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ از تاریخ اول فروردین ۶۰، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سال ۱۳۶۴، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۶۴ تا ۶۸، معاون و قائم مقام دانشگاه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های ۶۸ تا ۷۲، معاون فرهنگی بنیاد شهید در سال‌های ۷۲ تا ۷۶، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال‌های ۷۶ تا ۷۷، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۷۸، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۸۰، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۸۰ تا ۸۴، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از ۸ شهریور ۸۴ تا ۱۸ آبان ۸۴، سرپرست دبیرخانه شورای تعلیم و تربیت و استادیار دانشگاه تربیت مدرس، مشاهده می‌شود. دکتر علی اصغر فانی دارای جوایزی مانند مدیر برگزیده ملی هشتمین جشنواره خوارزمی و مدیر عالی نمونه سومین جشنواره شهید رجایی است.
دکتر فانی معاون آموزش و پرورش در دولت خاتمی نیز بوده است. دکتر فانی همچنین یک فعال اصلاح طلب و رئیس ستاد فرهنگیان میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) بوده است. دکتر علی اصغر فانی پیش از این رئیس کمیسیون فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز بوده است.
فانی هم اکنون توسط نمایندگان مجلس در مسیر استیضاح قرار گرفته و باقی ماندن فانی به رای نمایندگان ملت بستگی دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
خداوند دروغ گویان را لعنت کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
بلاخره اینه که هست
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
راستش دردولت قبل فرهنگیان محترم سرشون تولاک خودشون بودوکمترخولسته داشتن !ولی تواین دولت. چون فضاروبازترمی بیننداززمین وزمان گلایه می کنند وهیچ چیزراضیشون نمی کنه خدابه مسولین این دولت کمک کنه بااین همه خواسته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار