خطیب جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت:سر فصل های مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب در دیدار هیات دولت باید مد نظر همه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۸۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 26 August 2016
حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهلران با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: سر فصل های مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب در دیدار هیات دولت باید مد نظر همه قرار گیرد.
 
وی توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی را از تاکیدات رهبری دانست و افزود: نتایج اقتصاد مقاومتی باید در عمل نمایان شود و شهرک ها و طرح ها جدید صنعتی راه اندازی شوند تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.
 
امام جمعه دهلران لازمه تولید، استقلال و خودکفایی را عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: دولت در این راستا وظایف سنگینی بر عهده دارد و مسئولان اجرایی و بانک ها در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی و تسهیلات برای تسریع در فعالیت واحدهای تولیدی باید تلاش بیشتری داشته باشند.
 
حجت الاسلام موسوی امنیت، فرهنگ و فناوری را از دیگر تاکیدات رهبری دانست و یادآور شد: همه قوا باید در خصوص فرهنگ توجه داشته باشند چرا که یکی از دغدغه های معظم له است که همیشه به مسئولان توجه به آن را گوشزد می کنند.
 
خطیب جمعه دهلران مدیریت فضای مجازی، توجه به بد حسابی های آمریکا و موضوع فیش های نجومی را از دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب به دولتمردان برشمرد و افزود: دولت در خصوص فیش های نجومی موظف است قاطعانه با خیانتکاران و آنهایی که قصد خیانت دارند، برخورد کند.
 
وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند دولت نباید خود را سرگرم انتخابات آینده کند، اضافه کرد: کار و تلاش تا آخرین دقایق بهترین خدمت دولت به مردم است.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اقدام ها و خدمات دولت در عرصه های مختلف این شهرستان مرزی افزود: این خدمات باید برای مردم بیان شود بنابراین هفته دولت فرصتی برای بیان این موضوع ها به مردم است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار