خطیب جمعه آبدانان؛
امام جمعه آبدانان با تقدیر و از خدمات و اقدام های دولت در مناطق مختلف کشور گفت:مهمترین نیاز امروز کشور مساله اقتصاد و معیشت مردم است.
کد خبر: ۲۸۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: منافقین مولود نامبارک صهیونیسم بین الملل و تفکر و عقاید منحرف تکفیری هستند که در جنایت بزرگ، مردم و انقلاب اسلامی را از نعمت وجود دو الگو اسوه کار و خدمت شهیدان رجایی و باهنر محروم کردند.
 
وی با تقدیر و از خدمات و اقدام های دولت در مناطق مختلف کشور افزود: مهمترین نیاز امروز کشور مساله اقتصاد و معیشت مردم است که انتظار می رود دولتمردان خدوم با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تکیه بر استعدادها، حرکت در مدار و محور اقتصاد مقاومتی و بکارگیری ظرفیتهای داخلی این مشکل را برطرف کنند.
 
خطیب جمعه آبدانان سکولار فرهنگی را آفت فعالیت های دینی در کشور دانست و اضافه کرد: لازم است امامان جماعت مساجد، هیات های مذهبی و عناصر فعال فرهنگی با ایجاد توازن در شکل و محتوای فعالیت های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی، اعتقادات دینی و بصیرت سیاسی را بعنوان شعار اسلام و اهداف اصولی نظام اسلامی در اماکن مذهبی و مناسبت های ملی متجلی کنند.
 
حجت الاسلام حاجیلری زنده نگهداشتن عاشورا و بزرگداشت 22 بهمن و نهم دی را ضرورت مهم و رسالت عظیم نهادهای فرهنگی دانست و یادآور شد: متولیان امور باید در کنار اقامه نماز جمعه و جماعت، مواظب فضای مجازی باشند که با هدایت دشمنان به یک تهدید برای فضای عمومی جامعه تبدیل نشود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار