خطیب جمعه مهران؛
امام جمعه مهران گفت:اکنون با مجاهدت و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی، مرزبانی و امنیتی می بینیم ایران اسلامی در میان کشورهای منطقه از امنیت کافی و قدرت بازدارندگی بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۲۸۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله ولدبیگی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهران اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با شکل گیری گروه های تروریستی همچون منافقین، ایران با مساله ترور درگیر بوده که نمونه آن به شهادت رساندن رجایی، باهنر، بهشتی و 12 هزار شهید ترور است.
 
وی افزود: اکنون با مجاهدت و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی، مرزبانی و امنیتی می بینیم ایران اسلامی در میان کشورهای منطقه از امنیت کافی و قدرت بازدارندگی بسیار بالایی برخوردار است.
 
امام جمعه مهران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: دولت تدبیر و امید در مدت سه سال برای رفع نیازهای اقشار محروم و کم در آمد جامعه تلاش خوبی کرده و خدماتش باید به صورت منصفانه و دور از غرض و انتقاد برای مردم بیان شود.
 
حجت الاسلام ولدبیگی انتقاد سازنده را مفید دانست و اضافه کرد: انتقادها باید منصفانه باشد و نقد کردن نباید خلاف مصلحتی که مقام معظم رهبری فرمودند، باشد.
 
خطیب جمعه مهران با تقدید از خدمات دولت در سه سال گذشته در مهران، توسعه راه، ایجاد سامانه گرمسیری و تلاش برای ایجاد زیرساخت های اربعین را از جمله برنامه های دولت در این شهرستان اعلام کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار