در چهارمین روز از هفته دولت، مراسم یادواره شهدای کارمنددر شهرستان دهلران برگزارشد.
کد خبر: ۲۸۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛یکی از روحانیون منطقه روز جمعه در آیین معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات در عرصه های مختلف به مردم است.
 
حجت الاسلام علی هواسی اظهار کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب و کشور و شایسته خدمت هستند بنابراین همه مسئولان باید در این هفته خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.
 
وی به موفقیت های دولت در عرصه سیاست داخلی و خارجی نیز اشاره کرد و افزود: رفع تحریم های ظالمانه با تلاش تیم دیپلماسی دولت تدبیر و امید و حمایت و رهنموردهای رهبر معظم انقلاب از افتخارات این دولت در بعد سیاست خارجی است.
 
حجت الاسلام هواسی تاکید کرد: اگر چه دشمنان با بد عهدی و لابی های صهیونیستی در صدد جلوگیری از به ثمر نشستن برجام هستند اما تیم دیپلماسی و درایت دولت و بهره گیری از رهنمودهای رهبری قطعا این توطئه را خنثی خواهد کرد.
 
وی دمیدن روح امید در جامعه را از دیگر اقدام های دولت یازدهم دانست و یادآور شد: امید مردم به آینده و تلاش آنها برای توسعه و آبادانی نشان از روح امیدی است که دولت آن را در جامعه زنده کرده است.
 
وی با اشاره به تلاش و مبارزه دولت با فساد در بخش های مختلف گفت: مبارزه جدی با فساد یکی دیگر از اقدام های موثر و خوب این دولت که مردم را امیدوار کرده است.
 
حجت الاسلام هواسی با اشاره به امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه و جهان و اضافه کرد: امروز با وجود نا امنی در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان، اما کشور ما به برکت خون شهدا، همت دولت، تلاش و ایثار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد.
 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و فرمان رهبری در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: امروز با تدبیر دولت و پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی این مشکلات در حال بر طرف شدن هستند.
 
وی به ظرفیت های شهرستان دهلران و سرمایه گذاری های دولت در این بخش ها گفت: امروز با همت مسئولان تدبیر دولت و پیگیری استاندار ایلام و مدیران کل و فرماندار شهرستان دهلران شاهد رونق این منطقه مرزی هستیم./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار