مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت:اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام تلاش کرده تا در مناطق محروم روستایی و فاقد امکانات فرهنگی کتابخانه احداث کند که ساخت کتابخانه عمومی علامه طباطبایی روستای شهرک نبوت در همین ارتباط است.
کد خبر: ۲۸۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در آیینی به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در از بین بردن محرومیت در روستاها و همچنین ضرورت توسعه کتابخانه ها در مناطق روستایی اشاره کرد.
 
مراد جلیلیان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام تلاش کرده تا در مناطق محروم روستایی و فاقد امکانات فرهنگی کتابخانه احداث کند که ساخت کتابخانه عمومی علامه طباطبایی روستای شهرک نبوت در همین ارتباط است.
 
وی با اشاره به اینکه راه اندازی 10 باب کتابخانه روستایی در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم در دستور کار است، افزود: از این تعداد شش باب در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.
 
جلیلیان اظهار کرد: سال گذشته 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها بابت تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی استان ایلام هزینه شد.
 
وی با بیان اینکه افتتاح کتابخانه علامه طباطبایی فرصت خوبی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در روستاهای منطقه است، یادآور شد: ساختمان این کتابخانه از طرف یکی از خیران اهدا شده است.
 
وی اضافه کرد: با همکاری خیران و شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها، تعداد ١٥ قطعه زمین به متراژ پنج هزار ٤٢٨ متر مربع در مراکز بخش ها و روستاهای استان برای احداث کتابخانه به این اداره کل واگذار شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار