مدیرکل بهزیستی ایلام؛
مدیرکل بهزیستی ایلام بابیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام‌گرفته 90درصد متکدیان ایلام غیربومی هستند گفت: خوشبختانه از دو هفته گذشته اقدامات مثبتی درزمینهٔ جمع‌آوری متکدیان با مشارکت سازمان‌های عضو این کارگروه ازجمله کمیته امداد، نیروی انتظامی و قوه قضائیه انجام‌گرفته است.
کد خبر: ۲۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرهاد قیصربیگی در کارگروه ساماندهی متکدیان استان اظهار کرد:بر اساس آیین‌نامه شورای اداری سال 87 این اردوگاه باید توسط شهرداری احداث و بهزیستی نیز به ساکنان این مراکز خدمات مددکاری و مشاوره ارائه کند و در صورت تأسیس این اردوگاه متکدیان حداکثر هفت روز نگهداری شده و سپس با مشارکت دستگاه‌های عضو ساماندهی می‌شوند. 
وی بابیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام‌گرفته 90درصد متکدیان ایلام غیربومی هستند افزود: خوشبختانه از دو هفته گذشته اقدامات مثبتی درزمینهٔ جمع‌آوری متکدیان با مشارکت سازمان‌های عضو این کارگروه ازجمله کمیته امداد، نیروی انتظامی و قوه قضائیه انجام‌گرفته است. 
قیصر بیگی خاطرنشان کرد: ایلام قابلیت این را دارد که به‌عنوان استان بدون متکدی معرفی شود و در این زمینه در سال جاری برنامه‌ریزی برای این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت. 
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: چنانچه اقدام‌های پیشگیری و مقابله با تکدیگری بر اساس آیین‌نامه شورای اداری باشد بدون شک تأثیر و کارایی مهمی خواهد داشت.

قیصر بیگی با تقدیر از اقدام‌های فرمانداری، شهرداری و دادگستری برای مقابله با معضل تکدیگری در ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه بر اساس قانون تکدیگری جرم محسوب می‌شود اقدام‌های قانونی مؤثری انجام‌گرفته است. 
وی آگاه‌سازی مردم را از راهکارهای مهم جلوگیری از معضل تکدیگری عنوان کرد و گفت: برای مقابله با این پدیده باید ابتدا آگاهی‌های عمومی مردم افزایش یابد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار