وزیر آموزش و پرورش بعنوان نماینده دولت به منظور شرکت در آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی صبح پنجشنبه با استقبال استاندار، نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی وارد استان ایلام شد.
کد خبر: ۲۸۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر فانی در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: هدف از این سفر شرکت در آیین های ویژه این هفته و دیدار و گفت وگو با مسئولان این استان است.
 
علی اصغر فانی در خصوص آخرین وضعیت استخدام در آموزش و پرورش گفت: هنوز تعداد دقیق استخدام ها مشخص نیست اما زیر ساخت های لازم برای انجام این کار در آموزش و پرورش ایجاد شده است.
 
وی یادآور شد: امسال تعداد زیادی از فارغ تحصیلان دانشگاه های فرهنگیان به جمع شاغلان در این وزارتخانه اضافه می شوند و مقدمات بکارگیری آنها نیز انجام شده و پس از یکسال گذراندن دوره آموزشی مراحل جذب آنها انجام می شود.
 
فانی افزود: در ادامه مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب افراد در آموزش و پرورش، ما بر حسب نیازها و توجه به رشته، جنسیت و موقعیت جغرافیایی در این ارتباط عمل می کنیم.
 
وی سپس با حضور در گلزار شهدای ایلام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامیداشت.
 
شرکت در همایش مشترک شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان ایلام و حضور در آیین بهره برداری از 36 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و رفاهی شهرستان ایلام از جمله برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر به این استان است.
 
دیدار با فرهنگیان، خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان ایلام در آنها شرکت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار