فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی گفت:تخریب و تضعیف دولت علی رغم خدمات ارزشمندی که داشته است غیر منصفانه و به هیج وجه در راستای منافع کلی نظام نخواهد بود.
کد خبر: ۲۸۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارمندی و تجلیل از کارمندان نمونه دولت گفت: عملکرد دولت با وجود کمبود اعتبار و تحریم با پیشرفت قابل قبولی همراه بوده که باید به صورت منصفانه به مردم اطلاع رسانی شود.
 
وی با ذکر اینکه حمایت وپشتیبانی از دولت موجب تقویت و اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی است در عین حال نقد منصفانه را غیر از تخریب عنوان کرد و گفت: بدون شک نقد سازنده و با آگاهی مفید بوده و به تقویت بیشتر دولت و دستگاه های اجرایی منجر می شود .
 
موسوی گفت: تخریب و تضعیف دولت علی رغم خدمات ارزشمندی که داشته است غیر منصفانه و به هیج وجه در راستای منافع کلی نظام نخواهد بود.
 
فرماندار ملکشاهی خطاب به کارکنان دولت در این شهرستان افزود: رضایتمندی و خدمت صادقانه به مردم از اهداف دولت تدبیر و امید است که در این راستا اهتمام لازم داشته باشند.
 
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت اظهار کرد: منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان نظام اسلامیو کسانی که می خواهند در مسیر نظام و ارزش های اسلامی گام بردارند است.
 
در این مراسم از تعدادی از کارکنان نمونه دولت در دستگاههای اجرایی تقدیر شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار