مدیرکل امور شهری استانداری ایلام ؛
مدیرکل امور شهری استانداری ایلام با مقایسه اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری ها در این دولت با دولت گذشته یادآور شد: میزان اعتبارات هزینه شده در این حوزه در سه سال دولت یازدهم در مقایسه با مدت مشابه در دولت دهم، 6 برابر شده است.
کد خبر: ۲۸۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عباداله باقری روز چهارشنبه در حاشیه آیین معارفه شهردار جدید شهر سرابله اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و منابع انسانی از سال 92 تا پایان سال 94 به شهرداری های استان ایلام پرداخت شده که در طول 38 سال از عمر انقلاب اسلامی بی سابقه و بی نظیر بوده است.
 
 وی نگاه دولت یازدهم به استان های کمتر توسعه یافته را ویژه و ممتاز برشمرد و افزود: در طول سه سال گذشته از محل اعتبارات پرداخت شده به شهرداری ها، کارهای بزرگی در عمران شهری، توسعه زیر ساخت ها و زیر بناها، زیبا سازی، توسعه فضاهای سبز، ورزشی، فرهنگی و تفریحی و پرداخت هزینه های جاری صورت گرفته است.
 
باقری با مقایسه اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری ها در این دولت با دولت گذشته یادآور شد: میزان اعتبارات هزینه شده در این حوزه در سه سال دولت یازدهم در مقایسه با مدت مشابه در دولت دهم، 6 برابر شده است.
 
مدیرکل امور شهری استانداری ایلام اضافه کرد: امسال نیز تاکنون 130 میلیارد ریال بصورت نقدی، ماشین آلات و قیر رایگان توسط وزارت کشور به شهرداری های این استان پرداخت شده است.
 
وی بر توسعه زیر ساخت ها و افزایش خدمات عمومی و عمران شهری در استان توسط شهرداران و مدیران شهری تاکید کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار