مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: با ارائه توضیحات و مذاکره های بعمل آمده با هیات چینی مقرر شداین شرکت چینی برای احداث چهار طرح زیربنایی در استان ایلام مشارکت و سرمایه گذاری کند.
کد خبر: ۲۸۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 24 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی سایه میری با اشاره به دیدارش با نماینده شرکت چینی citic اظهار کرد: راه آهن، آزاد راه، سد سازی و ایستگاه نیروگاه تلمبه ذخیره سد سیمره از جمله بخش های مورد نظر برای جذب سرمایه گذاری شرکت چینی است.
 
به گفته وی، با ارائه توضیحات و مذاکره های بعمل آمده با هیات چینی مقرر شد این شرکت برای احداث چهار طرح زیربنایی در استان ایلام مشارکت و سرمایه گذاری کند.
 
وی افزود: اجرای طرح زیر بنایی ساخت آزاد راه در مسیر اسلام آباد - حمیل - ایلام - مهران و همچنین آزاد راه مهران - دهلران - اندیمشک از جمله این طرح هاست که بعد از توافق طرفین، با سرمایه گذاری چینی ها اجرایی می شود.
 
سایه میری تاکید کرد: در سفر اخیر وزیر اقتصاد کشورمان به چین یک خط اعتباری برای سرمایه گذاری چینی ها در ایران به امضا طرفین رسید که درصدی از آن در اختیار شرکت citic قرار گرفت و اجرای طرح های زیربنایی در استان ایلام نیز بعنوان اولین استان کشور به این شرکت معرفی شده است.
 
وی یادآور شد: چون شرکت های دیگری نیز تمایل به عقد قرارداد دارند درصدد اخذ پیشنهاد از طرف آنها هم هستیم تا با مطالعه پیشنهادات و طرح ها، بهترین گزینه از بین آنها برای عقد قرارداد و اجرای کار انتخاب شود.
 
این دیدار با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، نماینده شرکت چینی citic، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام، معاون اداره کل راه و شهرسازی عصر سه شنبه برگزار شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار