مدیر کل هواشناسی ایلام گفت:پنج میلیارد ریال برای این2 ایستگاه تمام خودکار سنجش هوا که در روزهای آینده (هفته دولت) به بهره برداری می رسند، از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
کد خبر: ۲۸۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 24 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: پنج میلیارد ریال برای این2 ایستگاه تمام خودکار سنجش هوا که در روزهای آینده (هفته دولت) به بهره برداری می رسند، از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی در ثبت آمار این ایستگاه ها دخالت ندارد بنابراین درصد خطا بسیار پایین است و قرائت و برداشت آمار و اطلاعات نسبت به ایستگاه های دیگر دقیق تر خواهد بود.
 
شیخ الملوکی یادآور شد: با راه اندازی این 2 ایستگاه، تمام شهرستان های استان ایلام دارای ایستگاه سنج وضعیت هوا خواهند شد و ایستگاه های هواشناسی در این مناطق دایر می شود.
 
وی تاکید کرد: البته به جز شهرستان های دره شهر و ملکشاهی که از ایستگاه های تمام خودکار استفاده می کنند، در دیگر شهرستان ها، ثبت آمار و اطلاعات در ایستگاه ها توسط نیروی انسانی انجام می گیرد.
 
وی گفت: هدف و تلاش اداره کل هواشناسی استان ایلام اینکه در همه شهرستان های استان ایستگاه های هواشناسی تمام اتوماتیک و خودکار برای قرائت و برداشت آمار و اطلاعات احداث و راه اندازی شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار