جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت :حلقه های صالحین نقش موثر و مهمی در خودسازی و پیوند جوانان با مساجد را دارد.
کد خبر: ۲۸۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 24 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محمد رضایی شامگاه سه شنبه در جمع حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری روستای حاضرمیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: حلقه های صالحین نقش موثر و مهمی در خودسازی و پیوند جوانان با مساجد دارند.


وی به فعالیت های حلقه های صالحین در زمینه بصیرتی و معارف اسلامی و اخلاقی اشاره کرد و افزود: نشست حلقه های صالحین یکی از مهمترین موضوعاتی است که بسیج دنبال می کند.


جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران مساجد را پایگاه وحدت و نشر معارف اسلامی دانست و تاکید کرد: اعضای حلقه های صالحین با حضور در مساجد و پیگیری برنامه ها و فراگیری معارف اسلامی در جهت تحقق وحدت و برادری بیش از پیش گام بر می دارند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد شروع شد، گفت: مساجد از صدر اسلام تاکنون دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی هستند و فعالیت های فرهنگی و مذهبی حلقه های صالحین نیز در این سنگر انسان ساز انجام می شود.

وی با اشاره به چینش حلقه های صالحین یادآور شد: حلقه های صالحین دارای یک سرگروه هستند که این سرگروه ها زیر نظر یک مربی فعالیت می کنند و مربیان نیز زیر نظر سرمربی اداره می شوند که این سرمربی مسئولیت هدایت و راهوری مربیان را بر عهده دارد.

وی از فعالیت های چشمگیر و گسترده پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری در بخش مرکزی دهلران تقدیر کرد و گفت: این پایگاه بخوبی در انجام رسالت ذاتی و اجرای فوق برنامه ها در سطح روستا عمل کرده است.

فرمانده پایگاه شهید نوری نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و مذهبی در این روستا به همت بسیج دنبال می شود.

مراد رضازاده به فعالیت پایگاه شهید نوری در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان در حلقه های صالحین و برنامه های بسیج نشان از عزم جدی و اراده راسخ آنان در توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب برای مبارزه فرهنگی با دشمن دارد.

وی با اشاره به وجود هشت حلقه صالحین بسیج در این پایگاه یادآور شد: نشست حلقه های صالحین موجب بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان و جذب آنها به فعالیت های فرهنگی و مذهبی شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار