مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت:روستاییان و عشایر بهترین شاخص و مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی هستند که فرهنگ تلاش و کوشش، داشتن خودباوری، روحیه جهادی و تولید مواد و محصولات سالم را عرضه می کنند.
کد خبر: ۲۸۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 23 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله شاهمرادیان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه تشکل های صندوق های خرد زنان بخش کشاورزی شهرستان بدره اظهار کرد: خودسازی درونی و جهاد نفس پایه و اساس این تفکر است که باعث خودکفایی و دوری از سلطه اقتصادی و سیاسی بیگانگان می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: 26 درصد فعالیت زنان در بخش کشاورزی است و این بخش زمینه بسیار مناسبی برای تحقق منویات رهبر انقلاب است.

اصغر کریمی برپایی این نمایشگاه را گامی برای هویت بخشی به زنان تولید کننده در بخش کشاورزی و صنایع وابسته برشمرد و کسب روحیه تعامل، عرضه محصولات سالم، بهداشتی و ارگانیک و تولید و عرضه محصولات با توجیه اقتصادی را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

نمایشگاه تشکل های صندوق های خرد زنان بخش کشاورزی شهرستان بدره از دوم تا هشتم شهریورماه و به مناسبت هفته دولت برپا شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار