مدیر عامل شرکت برق استان ایلام گفت:درهفته دولت115پروژه برق رسانی درایلام به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 22 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛هادی شیرخانی اظهار کرد: از 115پروژه برق رسانی 95 طرح مربوط به احداث و اصلاح برق شهری و روستایی با اعتباری بیش از شش میلیارد و 770 میلیون ریال ، سه پروژه مربوط به تامین و احداث روشنایی معابر با اعتبار یک میلیارد ریال و پنج پروژه نیز در راستای توسعه فیدرهای فشار متوسط با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این ایام به بهره برداری می رسند.

وی افزود: تامین برق مسکن مهرایلام (سه پروژه) با اعتبار2 میلیارد و 700 میلیون ریال، احداث و بازسازی ساختمان اداری بخش زرین آباد دهلران با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و احداث 50 کیلو وات فولتاژ(خورشیدی) در پنج سایت اداری استان با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح هایی هستند که در ایام هفته دولت در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت برق استان ایلام یادآور شد: این طرح ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی معابر جدید اجرا شده اند.

در حال حاضر بیش از 200 هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار