نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی رده سنی جوانان ایلام جهت انتخاب تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری مشخص و معرفی شدند.
کد خبر: ۲۸۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 22 August 2016

در این رقابت ها کشتی گیران شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، مهران، دهلران، دره شهر، آبدانان، ملکشاهی، چرداول و بدره در بخش های آزاد و فرنگی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری روی تشک رفتند.

به گزارش تابناک ایلام؛رئیس هیات کشتی استان ایلام گفت: در این دور از رقابت ها 56 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار در رده سنی جوانان برای شرکت در رقابت های انتخابی استان به مصاف هم رفتند.

علی یاری نیا افزود: در پایان این مسابقات و در بخش کشتی آزاد، حمید کیوان، مجتبی منتیان، مبین گراوند، یاسر محمودی، علی سیفی، دانیال خزلی وعلی زیدی به مقام اول اوزان خود دست یافتند.

وی یادآور شد: در نتیجی تیمی کشتی آزاد نیز تیم ایلام الف قهرمان شد و تیم های چرداول و ایوان عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات کشتی استان ایلام تاکید کرد: در رشته فرنگی نیز حسین قنبری، احمد غلامی، علی فتحی نیا، محمدرضا کاله، جلال عزیزی، آرش سبزی، جواد فیلی و احمدرضا ناصریان مقام های اول اوزان خود را به دست آوردند و درنتیجه تیمی نیزایلام الف مقام اول و شهرستان های آبدانان و ایلام ب به ترتیب دوم و سوم شدند.

یاری نیا اضافه کرد: نفرات برتر این دوره به رقابت های قهرمانی کشور که چهارم تا نهم مهر ماه در استان های بوشهر (آزاد) و اردبیل (فرنگی) برگزار می شود، اعزام خواهند شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار