تذکر دکتر میرزایی به وزیر کشور؛
دکتر جلال ميرزايی نماينده ی مردم حوزه ی شمالی استان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزير کشور گفت: پروسه ی تبديل بخش هليلان به شهرستان با توجه به اولويتها و شاخص های اين منطقه بايد هرچه سريعتر در دستور کار اجرايی وزارت کشور قرار گيرد
کد خبر: ۲۸۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 22 August 2016
دکتر جلال ميرزايی نماينده ی مردم حوزه ی شمالی استان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزير کشور گفت: پروسه ی تبديل بخش هليلان به شهرستان با توجه به اولويتها و شاخص های اين منطقه بايد هرچه سريعتر در دستور کار اجرايی وزارت کشور قرار گيرد.


 به گزارش تابناک ایلام؛  دکتر ميرزايی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :بخش هليلان از جميع جهات قابليت تبديل شدن به شهرستان را دارد. واين منطقه به علت بعد مسافت زيادی که با مرکز داشته در حال حاضر با وجود داشتن جمعيت مناسب در محروميت نسبی قرار دارد .


وی ادامه داد:در صورت تبديل وضعيت هليلان به شهرستان می توان اميدوار بود که روند رفع محروميت از مناطق هليلان و زردلان با سرعت بيشتری به انجام برسد .


دکتر میرزایی افزود: جا دارد وزارت محترم کشور موضوع تبديل وضعيت دهستان های چالاب و چنگوله و آسمان آباد به بخش را در دستور کار ويژه ی خود قرار دهد.



شایان ذکر است که ،دهستانهای چالاب و چنگوله و آسمان آباد نيز از لحاظ جمعيتی و موقعيت جغرافيايی شرايط لازم برای تبديل شدن به بخش را داشته و نظر و عنايت ويژه وزارت کشور را می طلبد .


بخش هليلان بالغ بر 23 هزار نفر جمعيت داشته و وسعت آن برابر با 609 کيلومتر مربع می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هوشنگ جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
دست جناب دکترد د نکند که به فکر محرومیت هلیلان زردلان است انشاء الله به یاری خداوند در ایند نزدیک هلیلان زردلان مظلوم را شهرستان ببینیم فقط از مسیر گرد محرومیت از هلیلان عزیز از بین خواهد رفت هلیلان زردلات تاریخ کهن دارد ولی تاحال کم لطفی ها ی بعضی باعث رنج مردمش بود .توکل بخدا وکمک نمایندگان محترم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار