برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و مجرمان در اماکن پرازدحام، مزاحمان نوامیس، پاکسازی و ایجاد امنیت در تفرجگاه ها و برخورد با آلودگی صوتی درطرح ارتقای امنیت اجتماعی اجرا می شود.
کد خبر: ۲۸۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 21 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرگرد علی عزیزیان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می شود.

وی افزود: این طرح که برای ایجاد امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایتمندی مردم اجرا می شود و رضایت اکثریت مردم را بدنبال داشته است.

سرگرد عزیزیان تاکید کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و مجرمان در اماکن پرازدحام، مزاحمان نوامیس، پاکسازی و ایجاد امنیت در تفرجگاه ها و برخورد با آلودگی صوتی در این طرح اجرا می شود.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح چند سارق احشام، سیم برق و سارق منزل در سطح شهر ایوان دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ایوان گفت: از اولویت های پلیس ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان با هدف ایجاد آسایش روحی و روانی، برقراری نظم و امنیت مطلوب و رفع دغدغه های مردم است.

سرگرد عزیزیان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح های ارتقای امنیت اجتماعی اضافه کرد: ایجاد آرامش و جو روانی مثبت در جامعه در گرو تلاش پلیس و همکاری دستگاه قضایی و مشارکت مردم است که در این میان پلیس پیشگام تامین امنیت در جامعه است و با هنجار شکنان برابر قانون برخورد می کند.

وی از شهروندان ایوانی خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و مطمئن باشند پلیس در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر و با موارد تخلف قاطعانه برخورد می کند.

وی یادآور شد: توقیف 24 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و پلمپ 11 قلیان سرا در شهر ایوان از جمله اقدام های پلیس در زمان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار