سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام گفت:با تلاش و پیگیری مداوم بخش زیادی از مشکلات واحدهای غیر فعال برطرف می شود و این واحدها به مدار تولید استان بازمی گردند.
کد خبر: ۲۷۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 16 August 2016
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام گفت:با تلاش و پیگیری مداوم بخش زیادی از مشکلات واحدهای غیر فعال برطرف می شود و این واحدها به مدار تولید استان بازمی گردند.

به گزارش تابناک ایلام
؛حیدر نعمتی اظهار کرد: اکنون یک هزار و 109 مورد متقاضی از استان ایلام در سامانه بهین یاب در بخش های صنعت و کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش ثبت نام کرده اند و پرونده آنان در کمیته بررسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی توضیح داد: از این تعداد 477 مورد در کمیته بررسی مورد ارزیابی قرار گرفته اند که 367 مورد به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده و مابقی در دست اقدام هستند که بزودی معرفی می شوند.

وی افزود: بخش زیادی از این طرح ها مربوط به بخش کشاورزی و مابقی مربوط به بخش صنعت هستند.

وی از مجریان طرح ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جهادکشاورزی خواست که نسبت به تعیین تکلیف بعضی از پرونده ها و رفع ابهامات آنها اقدام کنند تا این طرح ها بتوانند از محل منابع بانک های عامل استان تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کنند.

وی همچنین از بانک های عامل استان خواست که گزارش هفتگی خود را در خصوص پرونده های منجر به پرداخت تسهیلات به دفتر معاونت اقتصادی ارسال کنند تا عملکرد بانک ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

نعمتی اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار، فعال شدن واحدهای تولیدی، رونق بخش کشاورزی، شکوفایی اقتصادی در استان را از اهداف اصلی تلاش مستمر مسئولان استان در راستای رفع مشکلات پیش روی توسعه واحدهای تولیدی اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری مداوم بخش زیادی از مشکلات واحدهای غیر فعال برطرف شود و این واحدها به مدار تولید استان بازگردند.

به گزارش تابناک ایلام، در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی سامانه بهین یاب به منظور بررسی و ثبت نام واحدهای مشکل دار صنعتی کشور راه اندازی شده که مجریان واحدها از طریق این سامانه برای دریافت سرمایه در گردش ثبت نام می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار