درکمیسیون انرژی مجلس
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:پیشنهاد اعمال تعرفه برق گرمسیری برای مشترکان در این مناطق از 15 خرداد تا 15 شهریور بمدت سه ماه در کمیسیون انرژی به تصویب رسید و از سال آینده اجرا می شود.
کد خبر: ۲۷۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 16 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سلام امینی اظهار کرد: پیشنهاد اعمال تعرفه برق گرمسیری برای مشترکان در این مناطق از 15 خرداد تا 15 شهریور بمدت سه ماه در کمیسیون انرژی به تصویب رسید و از سال آینده اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به ورود ریزگردها و تاثیر منفی آن بر سلامت مردم و محیط زیست که در برخی اوقات به 20 برابر حد مجاز می رسد لزوم استفاده از کولرهای گازی در مناطق مختلف استان ایلام بیشتر شده و همین موجب افزایش مصرف برق و در نتیجه بهای برق مصرفی مشترکان خانگی می شود.

امنیی تاکید کرد: کولرهای آبی با توجه به مشکل کمبود آب در مناطق مختلف این استان و همچنین شرایط اقلیمی و گرمای هوا دیگر پاسخگوی نیازها نیستند ضمن اینکه استفاده از کولرهای گازی نیز با تعرفه های کنونی هزینه بر است.

نماینده مردم ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: به مسئولان وزارت نیرو پیشنهاد شد به منظور برخورداری تعداد بیشتری از مردم این استان در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور تعرفه برق این شهرها همانند شهرهای مناطق گرمسیری استان ایلام محاسبه شود.

تعرفه های برق استان ایلام هم اکنون به 2 نوع تعرفه گرمسیری و غیر گرمسیری یا مناطق عادی تقسیم و محاسبه می شود که در این شرایط بهای برق مضرفی مشترکان برق در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و مهران از تخفیف های در نظر گرفته شده و به صورت مناطق گرمسیری محاسبه می شود.

تخفیف استفاده از تعرفه مناطق گرمسیری تا 90 درصد هزینه اعمال می شود که این طرح در شهرستان دهلران بمدت 9 ماه، مهران هفت ماه و آبدانان و دره شهر هر کدام شش ماه از سال اجرا می شود.

تعرفه برق مشترکان در شهرستان های ایلام، ملکشاهی، ایوان، چرداول و سیروان هم اکنون به صورت عادی محاسبه و دریافت می شود./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
کاش امسال این طورمیشد بااین شدت گرما وهوای غبارآلود هزینه برق هم سرسام آوره
اعتمادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
سلام از پیگیری اعمال برق با تعرفه گرمسیری در حوزه شمالی توسط دکترامینی نماینده محترم مجلس نهایت تشکرمیشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار