اختصاصی سرویس ورزشی تابناک تبریز؛
در دقایق ابتدایی بازی جنگ در میانه ی میدان در جریان بود و خطری جدی دروازه ها را تهدید نمیکرد، تراکتوری ها سعی در نزدیک شدن به دروازه با استفاده از ضربات ایستگاهی داشت.
کد خبر: ۲۷۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 13 August 2016
در دقایق ابتدایی بازی جنگ در میانه ی میدان در جریان بود و خطری جدی دروازه ها را تهدید نمیکرد، تراکتوری ها سعی در نزدیک شدن به دروازه با استفاده از ضربات ایستگاهی داشت.
غیبت پیام صادقیان به عنوان بازیساز سبزپوش ها باعث شده تا تراکتوری ها میانه ی میدان را در بیشتر اوقات در دست بگیرند.

تراکتورسازی سعی در حملات عمقی داشت و کمتر از کناره ها حمله میکرد.
شاگردان قلعه نویی در دومین حمله پیاپی در محوطه جریمه ماشین سازها صاحب پنالتی شد که ایران پوریان در حالی که مانوئل به درستی جهت توپ را تشخیص داده بود توپ را وارد دروازه کرددر چند موقعیت که ارسال هایی روی دروازه فرناندز از سمت راست شاهد بودیم عدم حضور به موقع سعید آقایی باعث ناتمام ماندن حملات میشد.
حامد پاکدل مثل دربی قبل روی کم تجربگی خود با خطا روی ایران پوریان باعث اخراج و 10 نفره شدن ماشین سازی کار خطیبی را برای ادامه ی بازی و جبران نتیجه سخت تر کرد.
در اواخر نیمه ی اول ماشین سازی با حملاتی نصف و نیمه سعی در باز کردن دروازه حریف داشت که با ضد حمله ابراهیمی و ادینیو بی سر انجام ماند
در ابتدای نیمه دوم قلعه نوعی با آوردن فرزاد حاتمی به جای محمد نوری نشان داد خواهان زدن گل های بیشتری است،خطیبی نیز اواسط نیمه دوم با آوردن قاسمی نژاد و احمدی به جای رافخایی و تیموریان سعی در تزریق نیروی تازه نفس برای زدن گل در هوای گرم تبریز شد
با خروج آندو میانه جدول بیشتر در اختیار تراکتور قرار گرفت که باعث حملات بیشتر آنها بر روی دروازه ماشین ساز ها شد
خطیبی در ادامه تعویض هایش به علت. احساس دردی که سجاد دهبر داشت دست به تعویض هجومی و آوردن دقیقی به بازی زد
ادینیو که در این بازی کم فروغ ظاهر شد با سینا عشوری تعویض شد تا تراکتور با یک مهاجم به بازی ادامه دهد
تراکتور با اداره کردن بازی سعی در حفظ نتیجه داشت و شاگردان خطیبی با توجه به 10نفره شدن نای حمله به دروازه قرمز پوشان را نداشت.
تحلیل و گزارش : ( محمد حسین شهابی نیا )
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :